25 Mart 2013

The Lion Ranger e01:

Trouble in the Pride

imdb puanını görünce şaşırdım bu mini serinin. insan nesini beğenmez bu kadar lan, adam aslanlarla takılıyor işte daha ne yapsın. biraz garip durumlar gözüme çarptı ama bunu düşünerek insanların düşük not verdiğini sanmıyorum. hayatını aslanlara adamış çılgın bir tip. maddi sıkıntı çekiyor imiş galiba, bu seri 2010'da yapılmış. sitesi hala aktif olduğuna göre para pul meselesini aşmış olmalılar herhalde. neden ziyaretçi kabul edemiyormuş hala onu da anlamadım.

--- spoiler ---

.fazla bir atraksiyon olmadı diye mi beğenilmemiş anlamadım ama adamın aslanla yuvarlanması yeterli benim beğenmem için. üstüne aylık 20bin dolar kadar gideri oluyor imiş parkın. bu biraz can sıkıcı bir hal almış devamlı da bundan bahsediyorlar. hatta bahsettikleri film white lion pek güzel de bir film değildi ama yine de bu kadar öldürüye gitmemeliydi. gişede başarı da yakalayamamış haliyle.

.ilk anlamadığım neden dişi aslanlara doğum kontrolü uyguluyorlar. aslan nüfusu azalıyor diye belgesel yapmamışlar mıydı? sadece maddi sıkıntıları yüzünden yapıyor olmalılar ama yine anlamak zor madem fazla aslan var neden vahşi yaşama salınmıyor? ya da mesela neden av hayvanı toparlanmıyor doğadan. neden beslenmeleri parayla olsun? pek anlayamadım bu kısımları. yasak falan mı var? bu aslanlar hiç avlanmamış mı yoksa? o zaman çok fena gerçekten...

.sanki başka bir bölümünde bir sırtlan avlansın diye uğraşıyordu tam hatırlayamadım, üç bölüm de yayınlanacak görünce hatırlarım artık ama bu kadar temel kuralın farkındadır herhalde. devamlı hayvanat bahçesi aslanı gibi avlanmadan takılmışsa  bu kadar aslan bunca sene o zaman o aslanlara yer bulmak hakkaten zor. av hayvanı da var idi üstelik park içersinde. durumu net anlatmamaları hoş olmamış ama bu yüzden insanların beğenmediğini sanmıyorum.

.neyse bölümde özetle, sürü içersine yeni iki aslan katmaya çalışıyor pek başaramıyor ve sırtlanlar arası yavrularını öldürme olayının arasına giriyor. acaba tek bir in mi var orada da o garip.

--- spoiler ---