20 Mart 2013

once upon a time s02e17:

Welcome to Storybrooke

--- spoiler ---

.bu seriye bile uyuz olacağımı düşünmediydim hiç, yine güzel bölümdü aslında ama uyuz oldum arkadaş. iyi karakterler adam öldürmez tamam ama snow başkasına zarar verdi ben çok gördüm. en azından yüzde yüz devi gözünden mıhladı idi. onlar canlıdan sayılmıyor mu? snow canlılara zarar vermez diyorlar. verir, bir sürü figuran indirmişti yakışıklısını kurtaracak diye. saraya girerken falan. oldu bunlar hatırlıyorum.

.tamam masal olacak, iyi karakter olacak falan o kısımları anlıyorum ama en azından diğerlerini yapmasalardı bari. şimdi baş düşmanını, aileden biri dedikleri rumple'ı korurken öldürmeleri reginayı kandırdığı için mi kötü? baştan beri kötü bir insan idi, o küçük kız çocuğu iken hizmetçisi tacını giydi diye yapmadığı kalmamıştı. neyse uzatmayalım snow'un bu hali çok uyuz ediyor beni.

.ama yine de al canımı diye kapıya gelmesi hoşuma gitti, regina da seni bu dertten kurtarmam diye almadı tabi. e o biraz anlaşılır ama kalpteki kara lekeyi göstermesi pek dini motifli geldi. artık ne kadar eski bir şeyse, kötülük kalplerimizi karartır, bir siyah nokta ile başlar simsiyah olur falan muhabbetini allahın gavurunun dizisinde görmek garip geliyor insana.

.bölümün yan konusunda alphasdaki esas kötü tipimizin baba rolünde oynadığı bir hikaye de vardı. bunlar nasıl oluyorsa storybrooke'a giriş yapabilmiş dışardan gelen tipler imiş vakti zamanında. regina babasını almış hapsettirmiş, çocuk da kaçmışmış. sonra yine ne hikmet ise hem büyülerin kalktığı hem de tam rumple ile hook'un karşılaşmasında araba ile kasabaya geliyor iken olaylara şahit olmuş falan falan. bu da zorlama ama eh işte.

--- spoiler ---