18 Ocak 2013

the vampire diaries s04e10:

After School Special

--- spoiler ---

.ara da ara, al sana ara. hikayenin büyük kısmını unutmuş gibiyim .yarım yamalak hatırlıyorum. zaten hikaye çakma halde gidiyor bu sezon hiç tat alamadım ama şeyn denen elemandan ümitliydim biraz neyin peşinde olduğu falan belli değildi herhalde. şimdi anladığım kadarı ile siles denen ilk ölümsüz varlık ile tüm ölenleri canlandıracak mıymış? neymiş? bu ne şimdi? nasıl yani? vampirlere niye tehdit o kısmı da anlamadım? ölümsüzleri mi öldürecek nedir a... neyse bir bok anlamadım o işten, açıklarlar herhalde.

.elena stephan olayının da bokunu çıkardılar sağolsunlar. elena vampir olduktan sonraki durumlarından bahsediyor. ben kırık bir oyuncakmışım gibi hissettim diyor, ne zaman kırıldın diye sormazlar mı? saçma sapan açıklamalar, damon'a ilanı aşklar falan. tamam damon ağa ile takılsın ona laf yok da şu elena da bulunmaz hint kumaşı arkadaş geldik dördüncü sezona hala bunların aşk hayatı da aşk hayatı. yeterin lan, huzur verin bi.

.bir de anlamıyorum, şeyn elemanın yerini biliyor da boni'yi bekliyor ise diğerleri harita için niye kastırıyor. bulsalar bile işe yaramayacak demek. kılınç burda mı devreye giriyor. bir taraf kılınçlı, bir taraf kılınçsız plan mı yapıyor yani? bu kadar bıdı bıdı yapacaklarına bunlardan bahsetseler yine fena değil diyeceğim ama iki kelime bunlardan bahsedip sonra yok kimin eli kimin cebinde, neyse ağzımı bozmayayım.

--- spoiler ---