19 Aralık 2012

jericho s01e10:

Red Flag

--- spoiler ---

.pek anlamadım, şimdi gökten yardım geliyor. yardımlar çince ama eski vietnam uçakları ile mi? amerika mı yollamış? ne olmuş? çinden destek mi almışlar? neden savaşmayın diyor? hiç bir şey anlamadım açıkçası. neyse ortaya çıkar herhalde. 

.gelen yardımların dağıtımı meselesi de ilginç. ne ara bunlar birbirini yiyecek onu merak ediyorum. kasaba 5bin kişi demişlerdi sanki ama gelen yardımlar imkansız o kadar insana yetmez. o kadar insan da görmüyoruz ortada ama belki sayıyı yanlış hatırladım bilmiyorum. en fazla 5yüz kişi var diyeyim.

.evlilik meselesi ve üstüne çocuk meselesi ile iç kıyıyorlar ama işte şükran günü muhabbetleri gibi kıyamet de kopsa insani ilişkiler kalır meselesini vurgulamaya çalışıyorlar herhalde. benzer şekilde vergi memurunu, çiftçi çocuk götürecek gibi, bizim esas oğlan ile esas kız yakınlaşıyor gibi öpücük veren yavrum yazığı hiç göremedik bu bölüm. niye unuttular kızı anlamadık. böyle aşk dizisine dönecek herhalde bu vakitten sonra.

.tipler hoş olduğu için izletiyor kendini ama tabi başka çetrefil işler olsun diye bekliyoruz. dexter'ın babası da iyi kötülerden. diğer elemanları kontrol etmekte zorlanıyor. anlaşmayı bozan kadını şişleyiverdiler hemen. kasaba içi olaylara fazla girişmezler inşallah.

--- spoiler ---