21 Kasım 2012

TRON: Uprising s01e01:

Beck's Beginning

çizimleri bir harika geldi bana, konu olarak filmi tam hatırlamıyorum. kaldığı yerden mi devam ediyor yoksa biraz olaylar olmuş mu bilemedim ama çırak meseleleri gibi bir şeyden de başlattılar, burası da pek hoş. 3d modelleme ile mi çizmişler bilemedim tekrar edeyim, pek güzel olmuş. tron hikayesi zaten güzel, üstüne böyle devam ettirmişler. meraklılarına diyelim.

--- spoiler ---

.clu tron'u mağlup etmiş hatta öldürdüğünü düşünüyor. filmde öyle mi olduydu, bir haller olduydu ama bilemedim tam. mutlu son ile bittiydi sanki neyse işte bu sefer öyle olmamış, tron gerilerde kalmış. clu ve komutan tekrar ele geçiriyorlar piyasayı. o sırada da bizim tamirci çırağının arkadaşını siliveriyorlar.

.o da çok çılgın eleman hemen maske ile tron efsanesi ardından bir başkaldırı ve özgürlük mücadelesi başlatıyor. tron da ölmemiş ortaya çıkıyor herhalde eğitecek falan. tabi tam sağlığı sıhhati yerinde değil, clu biraz hırpalamış bunu.

.düşman bellediği adamların ve bir kızın yanında yer alabileceği belli yani o tarz bir meyilli karakterler çizmişler herhalde. fena değil tabi bu, zaten her birini güzel çizmişler değişik bir tip olmuş. filmdeki karakterlere de benzetmişler sanki.

.bol takipli, aksiyonlu bir bölüm idi. herhalde her bölüm böyle geçer. yavaş çekim aksiyonlar falan da pek güzel. gerçek dünyaya hiç dönecekler mi bilemedim. tamamen bilgisayar dünyasının içindeydi.

--- spoiler ---