26 Kasım 2012

the walking dead s03e07:

When the Dead Come Knocking

--- spoiler ---

.niye böyle yapıyorlar anlamıyorum. şimdi konunun akışı içersinde normalde temizleyebilecekleri kadar çok zombi ile ağaçlık bir alanda karşılaştılar. ninja yardım bile etmedi ve kaçtılar. kulube gibi bir yer buldular. adamın teki olaylardan habersiz polisi ararım falan diyor. ulan dünya tersine dönmüş, farkında mı değil? nasıl olabilir? neden bu soruları sordurtuyorlar.

.esas konuyu ağırdan alıyorlar, glenn'e işkence megi'ye de taciz yaptılar. adamlar pislik yapacak bir şey yok. tabi işin saçma kısmı bir avuç insansın neyi paylaşamıyorsun. bir de üstüne hapishaneyi temizeyemeyiz demişlermiş. herkes buna şaşırıyor falan. öh yani ne diyeyim bilemedim.

.tekrar sinir yapıcı foruma döndürüyor gibiler, böyle merakta bırakmak ve aksiyonlardan fazla oturup konuşmalar falan insanı gıcık ediyor. tamam çok bir olay olmak zorunda da değil ama bir şey olsun anasını satayım. yürüyerek pat diye hapishaneye geliyor ama araba ile ve tam techizatlı bir bölüm sürüyor geri geldiği yere ulaşmaları falan.

.bir de saçma sapan bir deney, köpek mi lan bu şartlamaya çalışıyor zombiyi. güldüm, nasıl bilim adamıymış bu? beyin fonksiyonlarının düzeyi zaten belli, gram tepki vermedikleri belli, daha neyini şartlandıracaksın anlamadım.

--- spoiler ---