6 Kasım 2012

once upon a time s02e06:

Tallahassee

--- spoiler ---

.bölüm güzeldi de benim içim kıyıldı. fazla dizi geliyor bir güne sanki. neyse belki bugün böyle olmuştur bilemedim. devli sahneler olmamış yani, yeşil ekranları, modellemeleri falan daha iyidi diye hatırlıyorum bu serinin. belki hikayeler bu kadar abartı değildi ondan fazla bir şey yapmak zorunda kalmıyorlardı.

.geçit için pusula meselesinden kaldıkları yerden devam etti. masallar diyarında geçmiş paralel evren hikayesi bu sefer gerçek dünyadan emma'nın ilk aşkı meselesi oldu. bu güzel bir ayrıntı aslında hikaye masal diyarında geçerse gerçek, gerçekte geçerse masal diyarları. üstüne gerçek zamanında aynı rüyayı gören henry var idi ama o üçlü götürüyorlar zaten bu sezon.

.kancayı niye geride bıraktı onu tam anlamadım. güven sorunu yaşaması ilk sevgilisinin bir hediyesi de ondan mı böyle oldu? eski defterleri neden açtık bir şeye hazırlık mı yapıyoruz? bunlar cevapsız kaldı ama önemli bilgiler idi tabi. henry'nin babası ortaya çıktı.

.her şeyi pinokyo yapmış, o kutuda ne gösterdi merak ettim. adamın tüm algısını değiştirip, sevdiğini arkada bırakacak ne olabilir diye düşünüyor insan. ünlü bir şey mi bilemiyorum ama iyidi o kısımlar. olaylar bitince bizim eleman geri dönecek imiş ama nasıl kendini anlatır orası da acayip. hem pinokyoya ne olduğunu tam göstermediler ya da unuttum şimdi (gözünümü ne kırpmıştı). bakalım biraz fazla karışık bu sezon ve görüntüler daha kalitesiz bariz.

--- spoiler ---