17 Kasım 2012

american horror story s02e05:

I Am Anne Frank: Part 2

--- spoiler ---

.şaşırtmaca yapalım derken dağıttılar gibi geldi iyice. bu kadınların derisini yüzen ve kafalarını koparan arkadaş bizim en iyi karakter dediğimiz doktor imiş. sylar yani, adam yine kötü çıktı. tipten kaynaklanıyor galiba. baştan beri diğer nazi doktorunun olduğunu göstermişlerdi, ben mi yanlış anladım bilemedim ama şaşırtmaca için yapmışlar gibi geldi bana.

.o eleman kesin nazi, o da mı değil yani? en son resimde de gösterdiler ama tek tanığının hafızayı sildi resmen. kadına lobotomi yaptı, evinin kadını ve iyi bir anne oldu. o çekimler güzeldi baya.

.giderken herkese kazık attı bizim sylar, elemandan da tedavi ediyorum ayağına itiraf da kopardı. onu da idama götürüyorlar herhalde. en baştan beri gördüğümüz suratı bir garip olan arkadaş da bu sylar imiş. adam insan derisinden lamba yapıyor küçük bir hobi olarak. daha ne yapsın. gazeteci kızımızı kaçırdı kitledi. bakalım ne olacak sonra.

--- spoiler ---