15 Eylül 2012

weeds s08e11:

God Willing and the Creek Don't Rise

--- spoiler ---

.kan kaybına eski bölümlere karakterlere geri dönerek çözüm bulmaya çalışmışlar herhalde. fena da olmadı ama ne bileyim eskiler eskide kaldı. yapacak başka iş yok dön dolaş aynı meseleler olması pek hoş olmadı yani.

.ama hoşda mı oldu kararsız kaldım özellikle, sağır kızımız pek hoş oldu sanki, elemanın mutlu olması hepimizi mutlu ediyor niyeyse. ciyermoyu beğeniyordum baya ona sevindim. zenci eleman da eh idare eder.

.asıl andy ile çimler üzerinde çakışıp ayrılmaları hoş olmadı. andy bunalımlarından gına geldi artık, ne yapacaksa yapsın artık. aile mi istiyor çocuk mu istiyor, neyse sıkıntısı yaptın. yale'midir nedir onu ben de pek hatırlamıyordum, o da andy'i hatırlamadı. öyle işte.

.şeyn meselesi de pek güzel oldu. adam kirli polis olma yolunda emin adımlar ile ilerliyor. büyüyor iyice. allah sonunu hayretsin bakalım. bu arada unutmuşum dag'ın din kurması olayı en iyi gelişimi idi. bakalım abartacaklar mı? ama hem lafı gediğine koyup hem enterasan işler çıkabilir ordan.

--- spoiler ---