9 Ağustos 2012

anaza / another e06:

futari

--- spoiler ---

.nedense altyazısı olmayan bir bölüm idi, diğer bölümlerin iyi kötü altyazısı var ama bunun yoktu, belki bir aydır da çıkmıyor. neyse işte ingilizce altyazıdan anladığım kadarıyla izledim. %80 anladım diyebilirim abartmak gibi olmasın.

.olaylar nerde kesilmişti bilmiyorum ama bizim sakakibarakunu da görmezden gelmeye başladılar ya da başlamışlardı neyse işte belki son bölüm başlamışlardı tam hatırlayamadım şimdi.

.annesinin de aynı sınıfta olduğu zamanlardan kalma bir lanet gibi bir şey, şimdiki kütüphaneci o zamanın öğretmeni imiş. onun laflarından kaçırdım biraz ama işte durumu izah etti, görmezden gelmenin işe yarayıp yaramadığı falan filan muhabbetleri geçti.

.bölüm sonu da tanımadığım bir elemanın teki canıma tak etti dedi çıkardı kasaturayı, ne olacağı diğer bölüme kaldı. bu kadar yani, pek de bir şey olmadı her zamanki gibi.

--- spoiler ---