8 Haziran 2012

sgu stargate universe s02e12:

Twin Destinies

--- spoiler ---

.pek bi alengirli bölüm oldu. yıldızdan enerji depolar iken dünya ile bağlantı kurmak için plan falan  yaptılar. bunu neden yeni yapabiliyorlar orasını anlamadım. neyse buna yine raş karşı çıktı falan. destiny amacı falan filan kendi dahil 12 adam ile diziyi çevirecekler idi bir zaman diliminde.

.ama işler ters gitmiş, güneş patlamasıdır ottur boktur derken raş geçmişe gitmiş. geçitten sadece telford sağlam geçmiş diğer herkesler de ölmüş. şimdi saçma olan şu normalde geçitten geçen zamanda yolculuk edebiliyor idi ama bu sefer gemide kalan da zamanda yolculuk etti. bu pek saçma.

.ha deseler ki büyük bir karadelik yörüngesinde kaldı zamanda yer değiştirdi falan bu anlaşılır olur idi. büyük yerçekimi kuvveti böyle şeyler yapıyor diye laflar var idi ama bu normal bi güneş, ve patlayan stabil olmayan bir yıldız geçidi falan var elimizde. böyle bir sonuç saçma geldi bana ya da ben tam idrak edemedim a...

.neyse olaylar böyle gelişirken üstüne bir de ikileşen telford ve raştan birer birer harcadılar. telford elektrik akımına kapıldı, raş da kafa alan sisteme girdi. patlayınca o da ölüyordu ama cevaplar için  yaptı falan. eh o da saçma. baktılar ikişer tane olması değerini düşürür falan. böyle bir yola girdiler. neyse çok yazdım a... sırf bu yüzden bile iyi bölümdü denebilir tabi. 

--- spoiler ---