8 Haziran 2012

grimm s01e15:

Island of Dreams

--- spoiler ---

.çeşit çeşit yaratıklar var idi. tam neler olduğunu çözemedim. yeni bir güzel kızımız katıldı. bizim naif kurt ile takılacak gibiler. ben ceylana benzettim ama hehe hayvan olan ceylan a... şarkıcı olan değil. neyse bunun abisi insan şeyleri satan elemandı. o da keçi gibi bir şey idi.

.grifini neden aşık ediyor kendine bu sarışın yaratığımız (onu da bir şeye benzetemedim bu arada) bilemiyorum. dizideki güzel karı eksikliğini bir nebze olsun bastırıyorlar işte. plan program nedir bilemedim ama kendi çapında ilerliyor işte dizi.

.grimm karısı atış talimine başladı. işleri kötüye gidecek dediydik ama öyle olmuyor anlaşılan. savaşmayı seçmiş gibi olmuş ama oturmamış ne bileyim kim nasıl koruyacak o kadar yaratığa o da saçma. şu samur insanlar da çok tatlı her eve lazım.

--- spoiler ---