25 Mayıs 2012

thundercats s01e21:

Birth of the Blades

--- spoiler ---

.pandar kılıncı ile sordofomens arasındaki meseleye açıklık geldi. eskilerden bunların hikayesini tam hatırlamıyorum ama o kadar büyüttükleri kılınç aslında pandar'ın dövülmesindeki artıklardan dövülen yeni bir kılınç imiş. çok içerledim buna, halbuki ne guvvetli idi sordofomens...

.şimdi mamra kılınca da sahip. kitaptır, taştır haydin onu bulalıma çevirdiler olayı. senaryoyu çok özenerek yapmıyorlar yani malesef.

.ha anlatmak istedikleri duygu-güç meselesi için vurgular da vurgular ama bir kere her türlü zaten sahip olamayacakları bir kılınç imiş, ne diye ortaya çıkardılar, yüce caganın işini bozdular anlamadım. sonrası zaten klasik duygularını seç iyi biri ol falan filan mesajları idi.

.olayların temelleri fena olmasa da beklentilerimi git gide düşürüyorum bu animeden gari. bir de galaksiyi minik bir şey gibi hayal etmeleri de üzücü tabi. ha küçükleri falan vardır da. galaksinin merkezinde şimdilerde büyük kara delikler var deniyor. ne ara yıldız oldu, ne ara onu yok ederek bir kılınca indirgedin ben anlamadım bir şey valla. fazla abartı...

--- spoiler ---