24 Mayıs 2012

nikita s02e18:

Power

--- spoiler ---

.sezonun en iyi bölümü olarak seçtim bunu, hele son bölümden sonra tekrar nikitaya bağladı beni. bir kere o mavi elbise nedir arkadaş, niye hep böyle giydirmezsiniz anlamadım. ilk sezon hatta, ilk bölümlerde kırmızı bir mayo vardı. hala onun gazıyla izliyorum zaten.

.konular desen dananın kuyruğu koptu. divijın ve gogol el değiştirdi. ari ve amanda kaçak durumuna geldi, pörsi başa geçti falan filan. e niye amanda nikitayı öldürmedi ya da tersi. ajanda olsa bunlar insan yani şeklinde gibi gibi zorlama bir mantıkla.

.e geçmişleri falan var kıyamadılar birbirlerine işte. pörsi manyağı da tam hazırlıklı gelmemiş gibi, hem kendisi sanki ajanları harcamıyor anasını satayım demedi biri, ama tabi ruslar ile iş birliği yapınca içerden devirmiş oldu. bunda da börkof`un abazan katkıları yeterli oldu.

.bu arada serinin en sevdiğim karakteri börkof ibnesidir, küçükken onun gibi hekır olmak isterdim a... hele şu anlık güvenlik kamerasına girip başkasının resmini simule etmesi falan, insanı başka diyarlara götürdü. bildiğin fantastik bir seride özel kahraman gücü gibi bunlar. hoş.

--- spoiler ---