23 Mayıs 2012

fate zero e20:

Ansatsusha no Kikan

--- spoiler ---

.kaç bölümdür durgun, sezon ortaları bundan çok daha iyidi. hareketleri finale falan mı saklıyorlar ne yapıyorlar anlamadım. finalini bildiğim içinde mi kasıyor beni böyle onu da bilemiyorum a... raydır ibnelik etti, pek beklemezdim delikanlı savaşçıdan. seybır ile dövüşü sonraki bölüme kaldı.

.kritsugunun yardımcısı, az biraz romantik ilişki kıvamında olduğu metres kıvamındaki hatun kişi hakkın rahmetine kavuştu. zaten ölecek bir karı peşinde neden koşturtuyorlar onu anlamadım. komut büyüsü mü nesi var? neden vermedi falan o da meçhul.

.excalibur`un kınını daha önce gördüğümüz için pek manyak gelmedi ama güzel bir hadise o. bir de berseker ve ustasının olayları oldu az az, aslında en iyi karakterlerden biri o ama kaç bölüm saçma sapan şeyler izlettiler. yazık günah oldu gül gibi animeye.

--- spoiler ---