23 Mayıs 2012

eureka s05e01:

lost

arada çerezlik bilim-kurgulardan bir tane idi bu seri. böyle çok hoş olmasa da beşinci sezona kadar izlettikleri için devamını da izlerim ben bunların. tipler falan bir süre sona zaten güzel. arada gençlik ya da aile dizisi dramları falan bolca katıyorlar o yüzden bayıyor ama e iyi tabi. bir de bir önceki sezon finalinde çok sıçmışlardı diye hatırlıyorum hafızam beni düdüklemiyorsa. 

--- spoiler --- 

.sezonlar arası baya geçtiği için çok detay yok. titan meselesi tutturmuşlardı geçen sezon sonlara doğru. uzay gemisi falan yaptılar idi. sonra kalkışta problem oldu. eski bölümlerde kasabada psikolog olarak çalışan bir karının başı çektiği bir örgütlenme gibi bir şey olaya el atmış idi. 

.ahanda burdan başlattılar. hikayeyi oha lan olmaz dedirtecek halde harmanlayıp sonunda da hepsi bunların bir simulasyonmuş falan muhabbetine getirdiler. e yani makinalar kasabayı ele geçiriyor. şerif ile depiti aşık oluyor falan zor tabi bu işler. 

.ha a... bi de hep olur bu insanları kafalarından bağlarlar falan da hiç mi sıçmıyorlar, ıksırmıyorlar tıksırmıyorlar a... az gerçekçilik katın lan değil mi? boşaltım sistemleri nereye gidiyor falan diye düşünmeleri lazım ya zaten çizgi film kıvamında bir bilim-kurgu zaten bir şey demedim tamam 

--- spoiler ---