23 Mayıs 2020

the walking dead s10e10:

Stalker

--- spoiler ---

.aşırı gerdiler ama ne oldu şimdi? alfa öldü mü? en son uzanmış kanlar içindeydi. devamını hatırlamıyorum. ölecekse saçma ölmeyecekse saçma. kızı geldi anasını ölüme terk etti. o kadar insanın sorumluluğu var, hadi öldüremedi diyelim. daryl'i azıcık dürtse o öldürebilirdi.

.geldi daryl'i kurtardı, anasını ölüme terk etti. öldürmemiş oldu ama ananı öldürebilir miydin diyor. lan madem öldüremiyorsun, ölüme niye terk ediyorsun? ya ölürse öldürmüş olmayacak mısın? bu tarz mallıklara çok sinir oluyorum ama iyice gerdikleri için bir şey diyemedim.

.daryl ile kapışmaları bir taraftan iyidi ama daryl'in olaylara tek başına dalması da mallıktı. bunu niye yaptı? çok daha akıllı biriydi. bir karı için düştüğü hallere bak. koskoca daryl'i harcayacaklardı. o kadar kaybettiği kanı da artık tavşan kanı ile geri kazanacak herhalde. kız da ormana geçmiş, tek başına yaşarken bu olayları bulmuş gelmiş, adamı kurtarıyor. eh işte.

.diğer tarafta hapse atılan karıyı öldürmeye beta geldi. daha doğrusu paketleyip götürmeye geldi. adamın mekana giriş, zombi yapış ve ayin gibi insanları öldürmesi gayet iyi. yer altından geldi. nasıl bir manyaksa artık bilemiyorum bunu ne ara yaptılar. onu da bilemiyorum. resmen mal gibi kaldılar öyle.

.esas tiplerden biri ölüyordu. gama mıdır nedir, bu kız onu kurtardı. sonra ismini falan sordu. öyle bir olaylar olduydu. detayları hatırlayamıyorum artık, biraz kendimi zorlayayım da iziledikten sonra yazayım, çok ayıp oluyor. bu kadar aksatılır mı abi?

--- spoiler ---