20 Aralık 2019

the man in the high castle s04e04:

Happy Trails

--- spoiler ---

.biraz olsun hikayeyi paralel evrenlere vermiş oldular. en azından esas karakteri evren değiştirdi, hem de kullandıkları teknoloji ile bunu yaptı. diğer evrenleri yok etseler bence hakları var, nasıl diğerlerinden bir tanesi de bunu keşfedip geçiş yapamadı? onu açıklamaları lazım.

.geçen bölüm adamı öldürmüşlerdi. bu john arkadaşımız iyi insan olacak gibiyken, kendisinin ölümüne bile üzülmedi. belki bu evrende kalır falan ama pek de mümkün değil. oğlanı görünce olaylar değişebilir, garip bir dram yaratacaklar, orası kesin. fringe dizisinde ölen oğlunu alan gelen walter bishop abimiz vardı. onu hatırlattılar.

.olaylar normalde yavaş gelişiyordu, bu sefer hızlı gelişti. juliana kendi evrenine geldi, john'u öldürmek amacındaymış. ekmek dükkanına girip para verince olaylar gelişti, hemen onu sakladılar. bu sahnedeki adam hangi dizidendi? araştırsam bulurum ya üşendim, eski uzaylı bir dizideydi sanki. stargate son serisinden olabilir.

.wyatt karakteri ile tekrar karşılaşacaklar gibi görünüyor. nereye kadar bu mevzuyu uzatacaklar bilmiyorum, adamlar evren değiştiriyor, bunlar terörist faaliyetler ile bu adamları öldüreceklerini düşünüyorlar.

.japon taraflarında işler karışık. öldürülen general esas general değilmiş. bunu nasıl karıştırdım bilmiyorum, bazen diziler karışmış gibi geliyor ama yine de muhakkak kendim karıştırmışımdır diyorum.

.kidonun ekşi yüzü efsanelere girecek, adam mütemadiyen böyle artık. tagomi için yapılan olayı zaten çözdü. bunu başındaki general yapıyormuş. ajanını madara etti. sıkıntılı bir hikayesi var ama paralel evrenlere hiç gelemediler. tagomiyi öldürmeseler level atlatırdı bunlara.

.bir de antikacı eleman mektup neyin yazdı. adam cidden fayda etti yani. kraliçe görüşmeye ekip gönderecek. bunların hikayesi bir yere varmıyor ama yine de tipler enteresan oldu.

--- spoiler ---