19 Ekim 2019

it's always sunny in philadelphia s13e04:

Time's Up for the Gang

--- spoiler ---


.bir önceki bölüme düşük puan vermişim, sonradan imdb puanının da çok düşük olduğunu gördüm. normalde imdb puanları beni etkiliyor mu lan yoksa diye düşünürken, bunda tersi olmuş. sonradan puanı düşmüş. ben aşırı düşük vermişim ama kesin kötüdür. neyse ki toparladılar.

.eski havaları geri geldi. dennis yine manyaklık etti, zaten en büyük olayları dennis'in böyle çılgın planları idi. kendisini sunum olarak anlatması da zaten apayrı bir hadise, adamlar dizi içinde bunu iyi yerleştiriyorlar.

.taciz muhabbetlerine fena giydirmişler. kanayan bir yara ile bile dalga geçebiliyorlar. adamlar muhalif arkadaş. böyle acayip bölümleri zaten olmuştu. laf attıkları bir slogan vardı. onu ilk anlamıyorsun ama araştırınca onun da tacizle alakalı bir slogan olduğunu görüyorsun. böyle de bir muhabbet işte.

.mac'in gaylik olayını çok ciddiye almıyoruz ama bu haliyle de komik. frank için sıkıntılı bölümdü zaten devamlı taciz ediyor, olayı bu diyor. komik kendisi. charlie için özel bir garson kız meselesi yapmışlar. onun taciz olayı zaten dizinin esas senaryosu.

.dee ve mac muhabbeti ayrıca komikti. dee'nin kurbanı oynamasını da özenle hazırlamışlar işte, uzun zamandan sonra güldük eğlendik. yeni sezonu da yeni gelmiş. onu görerek de başlamadım ama hissettim demek. zaten ekim civarı geliyor yani o kadar da şey etmeyelim.

--- spoiler ---