22 Şubat 2019

nanatsu no taizai s02e01:

Kuroki Yume no Hajimari

--- spoiler ---

.animeleri pek güncel takip edemiyorum. bu animenin ilk sezonu izlemiştim. üzerinden kim bilir ne kadar zaman geçti, devamını yeni gördüm. ikinci sezon dört bölüm, üçüncü sezon da yirmi dört bölüm olarak gelmiş. unuttum gittim hikayeyi ama biraz hatırlattılar. öyle dişe dokunur, etkili bir anime değil ama eğlenceliler işte.

.müzikleri bu kadar kötü müydü? yoksa bu küçük sezona  her şey iyi müziği basalım derken kendilerini mi kaybetmişler bilmiyorum ama sesini kısmak zorunda kaldım. netflix türkçeleştirmiş ama daha ilk türkçe kelimesinde japoncasın geçirmek zorunda kaldım. belki o kadar kötü değildir ama animeyi japonca izlemeyeceksek o havaya giremeyiz herhalde.

.neyse işte bölümde pek bir şey olmadı. domuz kardeş öldü gibiydi, o ölmemişmiş ama küçülmüş niyeyse. domuz eti olmayan domuz şeklinde bir kahvaltı ardından kusmalar ve gerçek domuz eti kullanılması gerektiğini söylemeler üzerine domuzun kaçması ve onu yakalamalarını konu alan bir bölümdü.

.ne lan şimdi bu dediğinizi duyar gibiyim ama bir anlamda komik işte. komutanları, domuzu bulana ya da getirene bir günlük isteğini gerçekleştireceğim dedi. takım olarak domuzu aradılar ama yine komik olaylar oldu. en son ban güzel yemekler yapınca, koştu geri döndü. onların arasında da bir hesap vardı. onu yarın dürecekler.

.prensesi evine bıraktıktan sonra dönüşte 3bin yıllık bir arkadaşını öldürmek zorunda kaldı. herkes seni terk edecek falan filan dedi. bu eleman bu kadar yaşlı mıydı? hikayeyi baya unutmuşuz. şeytani bir tarafı vardı ama mevzu neydi şu an hatırlamak zor. zamanla hatırlarız artık.

--- spoiler ---