25 Ocak 2019

the gifted s02e10:

eneMy of My eneMy

--- spoiler ---

.andy malını ailesi ile tekrardan görüştürdüler. bu kadar zamandır insan bir anasını üzmemek için bir ses eder değil mi? şimdi john kaçırıldı diye birlikte hareket ettiler ama şaka gibiydi. hem iç konseyin lider karısı ve üçüzü nerdeydi? niye kimse bunlara karışmadı? adamlar açıklama zahmetine bile girmedi.

.sentinel eski memuru abimiz de işkenceci çıktı. nefret grubu ile takılmalarının sonunda olaylar bu şekilde gelişti. john iki tipin iç konseyin tarafına geçtiğini söylemişti, hepsi birlikte kurtarmaya gelince bana yalan söyledin diye delirdi. ulan hepsi eski arkadaş yardım istemiş olamazlar mı? neyin derdindeler ben anlamadım böyle.

.yok efendim her şeylerimi kaybettim, bilmem ne, falan filan, bir taraftan dramlarına insan hak veriyor ama sırf körüklemek için uydurmuşlar, sağlıklı düşünemiyorlar. tam john'u öldürecek mermisi bitiyor. böyle de bir şansları var işte. hiç oldu mu şimdi bu?

.3-4 tane mutant yüzlerce insana bedel, hala aralarında bir savaş olabiliyor. hala yok efendim türümüzü koruyacağız da ülkemiz bölünmesin de falan filan derdindeler, hiç gerçekçi olmuyor. dramları komple yalan, olayları da uydurma hissiyatı hiç bitmiyor.

.aile içi olaylar zaten şaka gibi, şimdi kardeşler arası muhabbet de vardı. rüyasın eleman kız kardeşi ile konuşmak istiyor, kız istemiyor. sonra gerçek hayatta kız arkadaşının başına gelenleri üstü kapalı anlatıyor. durum böyleyken kendisi arkadan ateş eden adamın tekinin elini kolunu kırıyor. bildiğin yamultuyor ve bundan resmen keyif alıyor. sonra ailesi kötü gözle bakınca da ergen atarı ile ortamdan uzaklaşıyor. anasının bulduğu çözümü de beğenirsen artık, iç konseyi yok edince andy'i kurtarırız diyor. salak mısın lan sen? andy salağının ergen kafasında problem var. 

.zaten dışarı saldıkları bir sürü mutant kötü tipti, hapishaneler boşaldı bir sürü sıkıntı oldu. ortalığı karıştırdıklarının farkında değil, ergen kafası ile ülkeyi kurtaracak. esas karakter olunca insanda çok sıkıntı yapıyor.

.marcos ile lorna da güya birbirinden nefret ediyormuş da sonra öpüşmüşler. karı bebeği verdi teyzesine sonra kendisi aksiyonlara devam ediyor. o kadar dram yaptılar, tek makul açıklaması bu.

--- spoiler ---