8 Ocak 2019

manifest s01e09:

Dead Reckoning

--- spoiler ---

.aksiyonu güzeldi de ulan dramlar o kadar malca ki anlatamam. ne kadar gereksizler böyle yahu. birinin karısı adamı evden kovuyor, diğeri eski nişanlısının elini tutuyor. karısı da yolda hastaneye geliyor. bunların aile dramları beni çok bayıyor ama çözüm şeriatta arkadaş.

.her neyse esas muhabbet devlet içinde bunlara deney yapan bir kurum var, onu ortaya çıkarmadan zenci tip öldü, nasıl öldüğünü göstermediler ama mekan patlayınca ölmüş gitmiş, kurtulamamış.

.jared salağı da ölebilirdi, sırrını söyledi diye ölecek zannetti. çağrıya bir geri çağrı yaptı, resmen üstün güce dua şeklindeydi ve kurtuldu. iyi güzel de doktora da söylemişlerdi, doktor niye ölmedi.

.gereksiz bir şaşırtmaca yaptılar. uçak yolcularından dolandırıcı bir karıyla anlaşma yapmışlar. bu ben elemanı ve ekibinin neyin peşinde olduğu ve neyi bildiğine dair bir istihbarat istemişler. kadın içlerine sızdı, geldiklerini yine biliyor gibilerdi. bu sefer velet koştu geldi yardım etti, diğerlerini kurtardılar ama eğer mekanı taşımadılarsa, hep oradalarsa bu durumda kadın niye haber etmedi diye de sorabiliriz.

.her neyse güya adam yakalandı ama devlette arkası sağlamsa bir şey olmayacak. sadece denek insanları kurtarmış oldular. hepsinin ahı gitmiş vahı kalmış. doktor gizli bir mekana götürüyorum dedi. ona da nasıl güvendiler anlamadım ama mevzu böyle halloldu.

.başlarına ne geldiği, sonra ne olacağı belli değil. adam işten kovuldu, karıdan kovuldu. şimdi saçma sapan bir yerde, yanında dolandırıcı karıyla kalacak gibi görünüyor. çok anlamsız bir dramdı.

.patlama sonrası karının tepkileri de komikti. dua ederken de fazla kastı kendini, bu nasıl bir drammış arkadaş. düşündükçe sinirlerim bozuluyor. velet desen ayrı bir uyuz karakter, kısık gözlü oynama ustası yapmışlar bunu. ablası desen ayrı bir tiksindirici tip. çok aramışlar mı bilmiyorum bunları. izlemesi zor.

--- spoiler ---