16 Kasım 2018

daredevil s03e07:

Aftermath

--- spoiler ---

.bu sezon gittikçe güzelleşiyor. adamlar en azından karakterin ağzından ne kadar salak olduğunu söyletebiliyor. matt en sonunda fisk ile yarışamayacağını anladı. beş adım önünde dedi ki hakkaten öyle. en başından beri dex ile birlikte olayları kurgulamış. üstüne kostüm için geri geleceğini fark edip, kostüm yapan adama tekrar görevler vermiş. az daha kostüm yanında fbi'ye yakalanıyordu.

.yakalanmasını istemezler ama demiri pat diye büküp çıkması, o kadar fbi ortasında kaçıp kurtulması biraz abartıydı. yine de güzel oldu. hep sevdikleri ile tehdit edip iyi insanlara kötü şeyler yaptırılıyor. bu da işin standartı artık. sevgilisi de daredevil ile fisk arasında ayrım görmedi ki bir yerden sonra haklı.

.foggy bir şeyler buldu ama ne bulduğunu göstermediler. nadeem karşısında pek dik durdu, eve gelince önce ağlamaklı oldu, sonra azman oldu. evlilik falan teklif etti ama karı hemen kabul etmedi. sonra dosyalar arasında çıldırdığını gördü, ne buldu acaba?

.karen salağı açısından işler drama boğuldu. babasını arayıp yanınıza geleyim dedi ama kabul etmedi. zaten bir sürü insanın ölümüne sebep oldu, patronuna daredevil bilgisini vermeyince adam da onu kovdu. biraz fevri bir hareketti, bildiğini niye söylesin? o bir kanunsuz arkadaş.

.neyse işte bölüm sonu nadeem'in mekanda matt ile görüşme şeklinde bitti. adam ben o değilim, fbi ajanı biriydi falan dedi. bunun faydası olacak mı? aslında mevcut fbi ajanlarından ayrılanlar şeklinde baksalar bulacaklar ama pat diye buldurmazlar. en azından beklenmedik bir hareket yapmış oldu. iyi olacak gibi.

.rahibe arkadaşlarını da dahil et derken suçu üzerine kabul etti ama yine arkadaşlarını dahil edecek, bu vakitten sonra hepsi yamuldu zaten, başta hani kabul etmiyordu? hemen nasıl fikrini değiştirdi? bunlar pek olmadı ama geneli güzel gidiyor.

.hala dayak yiyor. kostümcü elemandan da dayak yedi, adamın özel bir tarafı var mı bilmiyorum. diğer taraftan hem kostümsüz daha zayıf hem her tarafı yara bere içinde, nasıl dövüşecek bu adam anlamıyorum artık. dayak yeme olayını biraz abartmadılar mı?

--- spoiler ---