16 Ekim 2018

supernatural s14e01:

Stranger in a Strange Land

--- spoiler ---

.bu sezon iki mal kardeş birlikte olay çözmeyecek mi? hiç zannetmiyorum. michael olayını başka yöne çevirip dean'i kurtaracaklar. michael'in dünyayı yok etme planı ile birlikte mücadele edecekler gibi geliyor bana ama yoksa şüphen mi var diye sormak isterim, cartel!

.neyse çok alakasız oldu, bir anda geldi tutamadım. dean daha önce crowley'in askeri olduydu. oradan çekip kurtardılar. benzer şeyler oluyor. olmaya devam ediyor ama fazladan karamsarlık hakim.

.sam fazladan kendine güvenli. yeni bir şeytan tipi getirdiler. cehennemin krallarını öldürdüler, geriye kimse kalmadı. kral olmak için winchester'larla anlaşma yapmaya gelmişler. aslında crowley ile birlikte takılmaları benzerdi. benzer olana gönderme yaptılar ama öyle bir anlaşmamız yok dedi. bir bakıma yoktu da diğer taraftan var gibiydi.

.hepsi birlikte şeytanlara daldılar, bir bar dolusu şeytanı harcıyorlardı ama zar zor halletiler. sam elebaşını öldürünce diğerlerine gözdağı verdi ve dağıldılar. mevzu bundan ibaret. gereksiz ama olay olsun demişler. şaşırtmaca olarak da jack'i falan kullanıyorlar.

.kendisinin özünü babası yediydi. şimdi güçsüz kalmış. bobby abimizle boks antremanları yapıyorlar. bobby abimiz dizide tam kadro oynayacak mı? bu sezon bu kadar insanı tutmazlar gibi geliyor bana ama yine yoksa şüphen mi var demek istiyorum.

.michael ne yapıyor? esas kötüleri gazlıyor mu? bölümdeki cehennem kralı olmak isteyen şeytanı da bu gaza getirdiydi. bölüm sonunda vampirin tekiyle konuşuyordu. insanlar ne istiyorsunuz, gerçekten ne istiyorsunuz falan diye sorup numaralar yapıyor.

.bir tane müslüman bir tip. ezan ile cep telefonu çalıyor. namaza duruyor süphaneke falan okuyor. suriyeli göçmenmiş. ona laf arasında barış istesen ülkendeki savaşı bırakıp kaçmazdın dedi. adamlar ta oradan bunun da lafını soktular.

.yine kötüler ordusu toparlayıp dünyayı yok etme planı gibi bir şey. biraz saçma yani. daha iyi bir yere bağlarlar diye umuyorum.

.geçen sezonun bencil melek karısı, insanların dini duygularını sömürüp para kazanıyormuş. ona da geldi, o da sam'i aradı. pat diye gelip arabasını göstererek içindeki dean'i çıkartırlar diye ummuştum ama bir kaç bölüm uzatacaklar gibi.

--- spoiler ---