24 Haziran 2018

the expanse s03e11:

Fallen World

--- spoiler ---

.uzaylı kardeşler holden'a gelen mermileri durdurmak için hız sınırını değiştirmişler, bu yüzden bir sürü insan ölmüş. ne kadar önemli bir şahsiyetse artık kendisi, uzaylı aletine dokundu. bölüm sonunda da geleceği gördüm, her şeyin sonunu gördüm dedi ve orada bitti.

.uzaylı kardeşler gelip bunları istila edecek herhalde. o vakit de kuşaklısı, iç gezegenlisi, hepsi kardeş olacak, hepimiz kardeşiz türküleri ile birlikte savaşacaklar. böyle bir şey olursa yazık derdim de neyse ki dizi bitiyor. hiç üzülmedim neyse, uzaylı dizileri ayrıca severim ama bu mallara pek alışamadım.

.marslı denizci karısı ve arkadaşları ayrı bir tip. devamlı bir tehditler, öldürelim bu holden'ı konuşmaları. ulan o kadar uğraştınız, ne olduğunu öğrenmeye çalışsanıza değil mi?

.dünyanın araştırma gemisinde psikopat karı diğer karıya saldırdıydı. tam o ara hız sınırı değişmiş, kadını kendisi mi öldürdü? yoksa saldırırken mi gördü bilmiyorum. bizim rahibe durumları en sonunda anladı, kadının peşinden gemiden ayrıldı. hepsi mi astronot bunların, nasıl iş anlamadım ama güzeldi.

.naomi salağını tam gebertecekti, yeni tip de holden'ın tarafa kaydı gibi oldu. hepsi o gemide işleri değiştirecek. evrenin gemisi bu, ekibi bu, olaylara kendileri dahil oluyorlar. maşallahları var.

.kuşaklı kardeşler kendi dertleri ile uğraşıyorlar. kaptan ve ikinci kaptan hız sınırı yüzünden araca sıkıştı. iki saat muhabbetten sonra kaptan kendini feda etti, ikinci kaptanı kurtardı. onun da ciğerler delinmiş, hepsi için zaten yer çekimi gerekiyormuş. sıfır g'de yaralar iyileşmiyormuş. iç kanama olanlar hemen ölüyormuş. bunun bilincinde diğerlerine yardım teklif ettiler. ta zaten uzaylı tehditi buradan başladı, hemen insan oldular sağolsunlar.

--- spoiler ---