4 Haziran 2018

lucifer s03e25:

Boo Normal

--- spoiler ---

.bir tek azrail olayı fena değildi. ondan yani yoksa inanılmaz kötü bir bölümdü. resmen izleyemedim. nedir bu lan böyle?

.bir önceki bölümde chloe lucifer'in yüzünü görüyor ve şimdi bu bölümde ben hayalet görüyorum diyen birine dünyada daha neler var diye karşılık veriyor. sadece bu mu yani? bunu biraz saçma buldum. kendilerine iade ediyorum.

.kaç bölümdür chloe denen dedektif karının lucifer'in mevzusunu öğrenip öğrenmemesi üzerinden büyük gizem kopardılar. devamlı bu geyikler döndü, herkesler öğrendi falan derken lucifer hem kadını kurtardı, hem yüzü geri geldi, hem sonra da kendisini gördü. muhabbetini etmemelerinin manası neydi?

.sanki bu bölümü bir önce çekmişler, bu kadar bölüm çektik bunu da buraya sıkıştıralım demişler. son bölüme bir bölüm kala merakları çoğaltma gibi salak saçma bir şey olmuş. çok gereksiz olmuş keşke yapmasalarmış.

.aptal saptal polisiye hikayesine dayanamadım. izlemedim desem yeridir. bir tane velet varmış, babası asosyal olmasın diye psikoloğa mı ne göndermiş, kadın da keman çalmasını destekliyormuş. ondan karıyı öldürmüşmüş mü ne. tartışmışlar arbede falan filan.

.kadında kostüm de varmış. ketçaptan, kostümlü bir geyiğe, oradan dedektifin dövüşmesine falan geldik.

.bir de garip bir şekilde normalde olmayan bir olay yaptılar. lucifer ile dedektif ayrı çalıştı. dan ile birlikte onları kekleyen kızı yakalamaya çalıştılar. sonunda maze geldi yakaladı ki onun da ağız burun dağıldıydı.

.nerde bu hikayedeki devamlılık arkadaş. sonuna kadar farklı bir zaman dilimi, farklı bir dünya, rüya alemi falan diye bekledik ama bir şey olmadı. sanki bu sezon hiç yayınlanmamış da komiklik olsun diye bir bölüm yapmışlar ama olmamış işte.

--- spoiler ---