27 Şubat 2018

the walking dead s08e09:

Honor

--- spoiler ---

.madem carl'ı öldürüyoruz neden bir bölüm uzatmayalım demişler, hiç olmamış. duygu seli, gözyaşlarında boğulacaklardı. hadi diyelim onları yapmak biraz zor, biraz sarsmışlar karakterleri, iyi güzel de niye bu kadar uzatıyorsun arkadaş.

.hepsi tamam ama küçük kızla vedalaşmak ve sonunda ağlatmak nedir? kız anlamıyor işte, onla vedalaşılır mı? mal mısın sen? ölmeyecek gibi yaparsın, sonra ölürsün, büyüyünce açıklarsın. inanılmaz saçmaydı o kısım.

.geriye kadalan da devamlı aynı muhabbet. yeni gelen hindistanlı tip, nereliydi bilmiyorum ya neyse saddiq midir nedir? doktormuş, ondan mı böyle yaptın diyor. en azından bir doktorları oldu. en azından boş yere ölmedi diyor. diğer taraftan sen o elemanı dışarda bıraktın, ben gittim almaya çalışırken öldüm diyor. normalden bundan azı için kafayı yemişti rick, şimdi iyice balataları sıyırması gerek ama söz verdim diyecek herhalde.

.bir de yetmiyor, hala yaralı haller, gözler kızarmış haller. onları gösteriyorlar. bölüm sonu ağacın dibinde yaralı yatıyor. kim akıl ettiyse bunu diziyi iyice bok etmiş. zaten araya giren sakallı görüntüler de carl'ın hayaliymiş. o da inanılmaz saçma bir şaşırtmaca, gereksiz ve malca. içinde negan olan bir hayal. hepimiz kardeş olabiliriz, her birimiz mutlu olabiliriz saçmalığı, ulan böyle olursa dizi olur mu? insanlığın bencilliği, vahşiliği, birbirini yemesini anlatmıyor mu? şimdi gelmişler bunların hayallerini mi yapıyorlar? yuh artık kafanıza sıçayım.

.karın ağrısı az, bir de morgan'ı delirtelim demişler. zaten ayrı bir deli. adam sıradan adam öldürmeye başladı. gerekmeyenleri de gördü. sonra henry veledini gördü. onu kurtaralım derken herkesi öldürdüler, zaten kralı kurtaracaklardı falan iyi güzel de ne abicim bu şimdi böyle?

.en son negan'ın esas adamlarından, ezekiel ile araları biraz iyi olan elemana geldiler. iyi derken işte nisbeten iyi diyelim. adamı öldürmeye götürecekti, yapma etme dön bu kararından diye yalvarıyordu koca kral. morgan ayaküstü öldürecekken henry geldi arkadan öldürdü. bir velet adam öldürdü, gereksiz yere oldu. yerinde kal denen kalmıyor. velede savaşmayı gösterirsen öldürür tabii. neyi vurguladılar, niye gerek gördüler anlamadım. morgan'ın kafayı yemesinden de bıktım, dramlarından da bıktım. bu sezon resmen karın ağrısı olmakta zirve yaptılar, toparlarlarsa şaşırırım.

--- spoiler ---