14 Nisan 2017

13 reasons why s01e04:

Tape 2, Side B

--- spoiler ---

.bölüm geçtikçe benim uyuzluğuma artıyor ama dizinin puanı pek düşmüyor. zaten dokuz'dan nereye düşebilir ki? sezon finali falan iyi olmalı diye umut ediyorum ama o kadar malca gidiyor ki aklım almıyor.

.şimdi penceresinden fotoğraf çektiler diye ağlıyor bizlere, e kardeşin kapatsana perdeni! tamam bu çözüm değil ama hala açık hala açık, çinli kız yardım etmeye geliyor, perde açık takılıyorlar. tamam belki tuzaktı ama niye sarhoş olup öpüşüyorsunuz, hadi öpüştünüz diyelim niye o oda, gidin başka yerde yapın madem mallar!

.olay buymuş, paranoyaklaşmış. kafayı yiyip kendini kestiyse daha kötü. clay salağı da kendi adaletini sağladı. penceresinden elemanın götünü çekip koydu. o da perdesini kapatmıyor. bu gavurlarda perde kapatma alışkanlığı yok herhalde, süs olarak takıyorlar.

.böyle basit mevzular işte, ergence işler. yine arkadaşım yok muhabbetleri, salak anne baba, öyle gidiyor işte.

.clay annesine dinletecekti ama hayalmiş. bir şey söyleyemiyorlar kimseye. kız tasarlaması aylar sürecek olan kasetler yapmış, annesinin babasının haberi yok, annesine babasına bir tane not bile bırakmamış, bunlara saatlerce ses kaydı bırakmamış. nasıl bir nedenmiş yarabbim, güzel olmazsa yerin dibine sokmak lazım.

.bir de basketbolcu salakların sakladığı bir şeyler var. toplu tecavüz falan geliyor ilk aklıma ama ne olduğu belli değil. clay'i korkutup kasetleri dinletmemeleri lazım, kalan bölümlerde bunun kasıntısı olacak.

.aynı zamanda ailesi neden arıyor, tabii annesini babası bu kadar helak olurken, kasetleri ona bıraksa, en azından bir not bıraksa harika olmaz mıydı? öyle ciddi bir mesele olmaması gerekir. hani belki kanıtlayamayacağı için bir not bırakmamıştır bilmiyorum ama yine de nerden bakarsan bak sinirlerini bozuyor.

.sosyal medya göndermesine koyayım dedim. fotoğraflarda gerçek çıkıyormuş mesela kızcağız, teyyallahım dedim. meksikalı garanti adamdı, onu zaten anlamıştık.

--- spoiler ---