15 Mart 2017

shameless s03e04:

The Helpful Gallaghers

--- spoiler ---

.adamlar mide bulantısı yapıyor artık bende, tamam insan bir yandan merak ediyor izliyor ama bir yere kadar arkadaş. ele aldıkları konular inanılmaz, hepsini bir bölüme sokup on tane sevişme sahnesi ekliyorlar. aklım hayalim almıyor.

.babası oğluna kansersin diye kampa yolluyor. velet gidiyor herkesle sarılıyor falan bunun nesi komik lan? sonra kampta elli saat tantana, yok efendim meme görmek istiyorlarmış. yardım eden kızlardan biri meme gösteriyor, veletlere yani! bu nedir? neyin kafasıdır ben anlamıyorum. yani tüm insanlığın çocukluğu böyle mi geçmiş?

.her neyse sonra gidiyor jimmy'nin babası lip'i becermeye kalkıyor. yahu ian'a gidecektim ne demek arkadaş? o da reşit değil ki? bu olaydan iğrenti durmak çok mu geri kafalılık oluyor? komik mi? tamam lip'in tepkisi komikti ama olayın bütünü inanılmaz mide bulandırıcı.

.sheila zararsız teyzemizin göt merakı devam ediyor. hadi ona biraz güleceğiz diyelim frank'in muhabbeti yine mide bulandırıyor. bir tek göt hakkında yaptığı yoruma güldüm, aşk meselesi zaten mide bulandırıcı, şaka gibi bile değil.

.sonra bir tane velet getirdiler, lip iyi bir şeyler yapmak istiyor. yine duygusal, yine kafası karışık, başına bela olacak, bir tane kız çocuğu diye gidiyorlar erkek çıkıyor. nasıl yani lan? üvey kız kardeşiymiş ama pipisi varmış. bunun muhabbeti dönüyor, insan hayret ediyorlar. bununla ne yapacaklar şimdi?

.komşuların keyfi yerinde, bir tek onlarla içimiz rahatlıyor. onlar da deli gibi çocuk yapmaya çalışıyor. adamın yüzücülerim diye bağırması komikti. koca dizide bir iyi sahne buydu yani.

.fiona'nın sakso bahisli toplantısı da mide bulandırıcıydı. yeni gelenin aletini bilemeyiz, bildiğimiz aleti emeriz diyorlar. yav nasıl kafadır? sonra fioana ben yapmadım nerden bileyim diyor, sonrasını göstermediler ama nasıl kafadır? insan hayret ediyor. komikliği yine sıfır, ben hallerine şahsen üzüldüm.

--- spoiler ---