13 Aralık 2016

the walking dead s07e08:

Hearts Still Beating

--- spoiler ---

.sen o kadar askersin, o mermiyi nasıl oraya sıkarsın be kadın? böyle salaklık olur mu? abraham'ın kemikleri sızladı. olacak iş değil. sırf negan'ı öldürmeyelim diye saçmalamışlar, çok ayar oldum bu işe. başka türlü bir kurtuluş tasarlamak yerine, lucille araya girdi muhabbeti çevirmişler. adam ninja falan olmalı, sopayla mermiyi kesmeye de çalışmadı. ne bileyim çok saçmaydı işte. hem kafaya değil göğüse nişan alınmaz mı? nasıl mallık anlamadım.

.sonra şişko karıyı öldürdüler. sizi fazla boğazdan kurtardım dedi ama zaten kadın devamlı ağlak idi, öldü kurtuldu yeminle. bir kere daha negan meselesini kaldıramazdı. bir kere ölüm korkusu çekti, şimdi en azından fark etmeden öldü gitti. eugene'yi aldılar götürdüler. o pek olmadı. mermi yapabildiği için öldürmez ama eşek gibi çalıştırır diye düşünüyorum.

.rick'in artık savaşmaya karar vermesi de çok saçma oldu. daha ne kadar bölüm geçti ki? daha tam denemediler bile. bir kere denediler. sonra buldukları not yüzünden aaron'un ağzını burnunu kırdılar. iki kişiyi daha temizlediler, bundan dolayı mı? ilk baştaki verdikleri hasar daha büyüktü. hem oğlunu öldürmemesi hakkaten iyi bir şey. başka biri olsa iki kişiyi öldürse oho ortalığı yıkardı. gelip dört kişiyi öldürürdü en azından.

.şu mal adamın bağırsaklarının deşilmesine de pek üzülmedim. negan bu konuda da haklıydı aslında. dert olacaktı, temizledi. bir de adam içki getirdi. bilardo oynadı ama negan yemedi bunu. delikanlı adam sonuçta.

.daryl kaçamayacak dedim ama iki kez bu mallığı yaptırmadılar. şişkonun tekiyle karşılaştı. öldürme beni ben de senin gibiyim dedi ama dinlemedi, öldürdü adamı. iyi mi yaptı kötü mü? pek ayırt edemedim artık. belki hakkaten de ses etmeyecekti?

.jesus, daryl'i kurtarmış oldu. rick de hilltop'a ekibiyle gitti. duygusal bir takım toplaşması oldu da neye fayda? öncesinde salak salak muhabbetler zaten. hepsi toplansa nasıl yenecek bu negan'ı, manasız yaptılar iyice.

.kaplanlı abimizi göremedik ama morgan ve carol ile ilgili kısımları da işleyelim demişler. krallığın silahlı sorumlu abisi, kurtarıcılara saldırmalıyız dedi. sevdiklerinizi öldürmeden bunu yapmalıyız derken sanki bilip de konuştu adam. bu kadar net konuştuğu halde mal morgan hala yok efendim barışı korumalıyız gibi salak saçma bir laflar etti. nasıl bilgi toplamıyor kimse? düşmanın rakamını bile anlamaya çalışsalar olayları anlayacaklar ama yok işte mal geldiler, mal gidiyorlar. carol zaten iyice mala bağladı. birlik olmazlarsa hiç şansları yok.

.ha bir de yine bölüm sonlarına yazılardan sonra ekler koymuşlar, çoğunu kaçırmışım sanırım. desenli botlu bir malı gösteriyor gibiler. bölümün ortasında da vardı. rick'i izliyor gibiydi. daha önce morgan çıkmıştı. şimdi kim ki bu? tekrar mi ediyorlar kendilerini? diğer bölümlerde var mıydı? sanki önceki bölümü de yazıdan sonra izlemiştim yoktu ama bilemedim. bu bölüm webdl versiyonunda vardı. aman da gizemlerine koyem.

--- spoiler ---