30 Ekim 2016

the flash s03e02:

Paradox 

--- spoiler ---

.nasıl daha boktan yapabiliriz diye özel gayret gösteriyorlar. abicim döneceksin geriye, geriye döndüğün anı engelleyeceksin. neden ananın öldüğü ana dönüp tekrar öldürmesini sağladın ki mesela? böyle büyük mallık olur mu yahu? nasıl senaristler bunu görmez, deli ediyorlar beni.

.bir de diyorlar ki ülen geçmişe dönüp düzeltme diye bir şey olmaz. babasının görsel ikizi düzeltemezsin diye buna fincan örneği veriyor. görsel ikiz nedir aga? nedir bu mallık böyle? delirtiyorlar. hala bırakmayı düşünüyorum ama işte çerezlik akıyor öyle. ne bileyim mallıklarının sınırı ne olacak diye de merak ediyor insan.

.sezonun kötüsü insanlara özel güçlerini veren alternatif bir tip mi? bu tipi de hiç görmemiştik, alchemy diye biri. doktor dedi ona cisco da şimdi bu kardeşi öldü diye mi böyle olmuş? zaten ölmüştü ve araları o kadar iyi değildi. ne alaka yani?

.caitln de buz üretmeye başlamış, onun da derdini diğer bölümlere ayırdılar herhalde. bir de başımıza zenci sorunu kid flash çıkacak deli saçması oldu iyice. bu salağı zaten sevmedim, bir de hızcı olup ortalığı mı karıştıracak?

.eski hayatını hatırlayıp içimde boşluk vardı ne demek? hızcılık mı boşluk yaratıyormuş? tam olarak mantık nedir? hapis olduğu yere nasıl girdi ve geride ne bıraktı? bunları irdelemek lazım ama sokarım böyle diziye işte.

.bir de ağlaşıyorlar, ben gittim geriye de hayatlarınızı değiştirdim. neyse ki felicity vardı da biraz iyi oldu bölüm. arrow'a daha fazla katlanamayıp bırakmıştım, benzer sebeplerdi işte boktan senaryoyu daha boktan hale getirmek için ellerinden geleni yaptılar, nasıl bir kitlesi varsa artık. bu kadar bilim kurgu sevip de bu dizilere katlanamıyorum, allah belalarını versin.

--- spoiler ---