2 Eylül 2016

fear the walking dead s02e09:

Los Muertos 

--- spoiler ---

.başka ağır gereksiz bir bölüm. nick'in hikayeyi ayrı yapacaklar anlaşılan, meksikalı tipler eczacının etrafında toplanmış ve zombilere kurban mı veriyor? adamı neden öldürdüklerini anlamadım. ruhu korumaya katılıyor gibi bir şeyler dediler ama bir manasını bulamadım. belki zombileri orada tutmak için mi? niye insanla besliyorsunuz o zaman başka bir şeyle besleyin lan? çok saçma geldi bana, dikkatimi pek veremediğimdense özür diliyorum kendilerinden ama bok gibisiniz.

.yetmiyor diğer taraftaki saçma hikaye gemiyi kaybetmek ile sürüyor, ülen anahtarı falan mı var? gemi nasıl çalınır tam olarak? kim çalmış nereye götürmüş? temiz su süzebilen, kendine yetebilen sistemi olan bir gemi, dünyanın sonunda elinde olması gereken süper bir şey ama adamlar çaldırdı, olacak iş mi?

.sonra gidelim otele dediler, ne alakaysa artık. ıssız bir yere gitsene. otel insan kaynıyordur. insanlar ölmüş ve zombi olmuştur. bunda da bir mana bulamadım. gittiler alkol aldılar bir de, neymiş efendim biraz yanaklarına renk gelmesi gerekiyormuş, rahatlamalıymış.

.zombiler pencerelerden düşüp ortalıklarda dolanınca işler karıştı, saçmalamayı artırdılar. bir de kendini asmış otel görevlisi üzerine ofelia ortadan kayboldu, intihara meyilli babasının yolundan gitse de kurtulsak birer birer şunlardan.

.nick salağı kızın tekine kek almak için savaş başlatacaktı. mafya artık uyuşturucu değil su satıyor, göndermelere gel. ilaçlar ile takas yapıyorlar, mağaza gibi bir şey çevirmişler. yeni kadın karakteri ile alışverişe çıktılar, işler karıştı. tam elini keseceklerdi. bir ilaçtan bahsetti ve paçayı kurtardı. e bunlarda da ilaç azmış, ne anladım ben o işten şimdi?

.eczacı denen tip aynı zamanda tarikat lideri gibi, ısırılmış ama hayatta kalmış. inandık mı? pek inanmadık. belki insan ısırmıştır, belki başka bir şey. kadın ben gördüm diyor ama kesin bir bit yeniği var bu işte. en son dini konuşmasına da nick beyler gaza geldi, zaten eleman devamlı bir aidiyet sorunu yaşıyor, anasından kaçıyor. bulduğu tarikata sığınıyor. saçma sapan işler işte.

--- spoiler ---