22 Mayıs 2016

white album 2 e13:

Todokanai koi 

--- spoiler ---

.adamlar liseli tipleri seviştirdi. anime karakteri olarak böyle sevişeni de ilk kez gördüm. hepsi velet zaten, yetişkin gibi takılmaları garipti. adamlar romantik çizmiş, çizgi detaylarını aşmış. öyle garip şeyler çizmemişler ama çok uğramışlar belli ama yine de bir verdim. rakkamla 1.

.senaryo yok bir kere, ergen aşıkların hikayesi nedir yahu. setsuna bunları görmüş aralarına girmiş. bunu aldatan velede diyor ki ben sizin aranıza girdim, benim özür dilemem gerekir. seni zaten erkek arkadaşım ol diye sevmemiştim ki? tam da gavurların dediği gibi vatdıfak yani?

.ne için sevmişmiş? bir de ikinci sezonu varmış. çevirmen de not düşüyor, kız nasıl yürüyor. nasıl çakmış be bizim haruki. tey allahım işte. müzik namına olanlar da üzücü. yaptıkları şarkı tahmin edildiği gibi başta çalan şarkıymış, bari birlikte güzel bir şarkı bestelemiş olsalar da dinleseydik.

--- spoiler ---