22 Mayıs 2016

vinyl s01e09:

Rock and Roll Queen

--- spoiler ---

.aman yarabbim dramlara gel, hannibal'dan hamile kalmış. götümle güldüm. diğer kız da kızla grup yapıyor. artık tam yani olaylar. işi bilen hatun da yatmayın diye kendini yırtıyor. şu adamlar müzik piyasasına  yön vermişse yeminle tiksindim. allahlarından bulsunlar. çok acayip tiksindim.

.yetmişler falan böyleyse, adamlar jimi hendrix diyor lan. iç çamaşırları ile poz falan vermiş. havuzlarında eğleniyorlarmış. olacak iş mi? ha bir çoğu yüksek dozdan geberdi gitti. o yüzden abartı bir anlatım değildir diyor insan ama çok garip işte. insan tiksiniyor.

.bölüm sonundsa da anlaşmayı kabul etti. nasty bits'in müziğini dinleyip ışık görerek bunu yaptı. neydi peki olay? kabul edince ne olacak? mafya babası bunu yamultmayacak mı? korumuşlar mıdır? hem ne alaka? bir adamın cinayetini bırakıp diğer mafya babasını yakalatmak nasıl iş? her kurum bir acayip sanki.

.bölüm başı kefalet ve avukat muhabbetleri idi. ortasında salak saçma şirket içi işler oldu. bölüm sonunda da bir umut işte. sezon bitti adamlar doğrulamadı.

.tabii asıl sıkıntı, bizim yahudi paraları kaybetmediğini, richie'nin kumarda kaybettiğini öğrendi. kumarhaneler büyük kayıplar yaşayanlara özel muamele çekiyormuş. oradan aydı olayları. eh yani bu kadarını da düşünememiş demek salak adam. ağzını burnunu kırdı, sonra hafif anlaşma sağladılar gibi oldu.

.devon salağı başka adamlarla takılmaya devam ediyordu. bölüm sonunda adam öldürdüğünü söyledi. sizi bulaştırmamak için direniyorum falan dedi. kadın anlayış mı gösterdi yoksa şok mu oldu? onu da anlayamadık. öyle bitti işte.

--- spoiler ---