7 Mart 2016

the walking dead s06e12:

Not Tomorrow Yet 

--- spoiler ---

.yahu saldırmayı uzatırlar dedik, uzatmadılar. saldırırken problem çıkar dedik, onda çıkmadı. sonunda carol ile maggie yakalanmış. eh olacağı buydu. beklettiler beklettiler sonunda patlattılar. iki önemli karakterin hayatı tehlikede de niye öldürmemişler? neyin pazarlığını edecekler? sonraki bölüm onlara kaldı artık.

.zaten geçen bölümlerde unuttulardı carol'u falan. şimdi kurabiye pişirerek başlattılar. öyle yaşam sevinci dağıtıyor herkese. morgan'a bile o kadar sinirli değil. ona bile anlayış gösteriyor. bir miktar arıza çıkartıyor gibi, bir miktar vicdana kavuşmuş gibi, derken tutup inşaat işçisi tiple öpüştürüyorlar. herkesleri seviştirecekler gibi bir hal oluyor. neyse ki uzatmıyorlar.

.kilisede toparlanıp karar alıyorlar. yemek için adam öldürmeliyiz diyorlar. bu argüman pek kabul edilebilir değil ama zaten darylgiller yolda karşılaşmış, mutlaka karşımıza çıkıp bizden birini öldürebilirler muhabbeti bir miktar kabul edilebilir. önleyici saldırı yapıp uykularında boğazlıyorlar adamları.

.glenn'in gözyaşları iyidi bu açıdan, hepsi halloldu bitti derken de işte son sahne geldi çattı. iki esas karaktere bir şey olmaz diyorum ama negan kimdir? telsizin ucundaki kadın kim? falan filan bunları sonra göreceğiz.

.adamlar zombi kafasından kelle yaptılar, burun muhabbetini benzetmesi falan iyidi. plan kusursuz işledi ama arkadakileri mi koruyamadılar? ne ara bu işler oldu? carol nasıl yakalandı? bunlar alarm çalınca içeri koşmuşlardı halbuki, nasıl oldu da yakalandılar? onu pek anlamadım.

.abraham abimiz yavuklusunun kalbini fena kırdı, sasha için yaptıysa bunu hiç olmadı. hem adam diyor ki dünyada tek kadın sen var sandım ondan sana çaktım, adamın derinliksiz net açıklamalarına gel. eh düz adam, güldürüyor ama kalp kırarken de fenaymış.

.peder salağını da tekrar düzelttiler gibi oldu, bir iki allah kelamı ederek adam öldürdü, öldüremeyecen sandım da gerildim.

--- spoiler ---