19 Temmuz 2015

Under the Dome s03e05:

Alaska

--- spoiler ---

.gidişat yine tepetaklak oldu. insanları birbirine düşürmek de nedir? yaşlı kadın yakalandı falan da bu bir şeyi değiştirmeyecekmiş. neymiş efendim oksitosin ile düzenliyorlarmış ruh hallerini çok değerliymiş ama elinden şapur şupur damlıyor.

.her şeye karşı çıkan diğer asker eleman içgüdülerini dinliyormuş da onu kandırıyor bu şekilde. kadına o kadar karşı olan bir tip gidip nasıl dinler? nasıl barbie'e saldırır? hepsi acayip zorlama salakça şeylerdi.

.koca jim abimiz ne ara köpeğe bağlandı bu kadar? tamam iyi güzel severim köpek bağlantısını da ona bile ikna olmadım. enfekte olmadık diyor da olmuşlar mı gibi bir his oluştu içimde, daha sonra kontrol için seni burada tutuyorum dedi ve bölüm bitti.

.junior zaten karın ağrısı bir tip, allahından bulsun mal oğlan. sorgusuz sualsiz kabul etti saçmalıkları, içten içe hücresel olarak değişim varsa bu salaktaki değişim geri alınamaz olmalı ama bakalım ne saçmalayacaklar bu konuda hakkında.

.norrie ve joe gaflet uykusundan uyandı, çatıda takılmalara falan başlamışlardı hunter geldi norrie'nin kolundan çekerken düştü ama beni itti falan dedi, hikayeye gel yahu. naptın king emmi böyle? kraliçe yaşlı hatun hepsinin aklına girip oynamış iyi güzel de adam nasıl felç kalmayı kabul etmiş. bu nasıl bir saçmalık?

.julia ile jim birlikte hareket edip mekanlarını bastı. kamerayı arıyorlardı üstüne açıklamalar buldular. alaskada bir grup bilim insanı ilk yumurta parçalarını bulup dokunduktan sonra değişime uğramışlar da grup lideri intihar edince diğerleri de takip etmiş şimdi kubbe olayı uzaylı parmağından böyle bir yere gidilmesini de pek sevmedim.

.sanal gerçeklik içinde kalsak ve uyanmaya çalışsak çok daha heyecanlı olabilirmiş. şimdi salak salak insani ilişkiler, birbirine yalan söyleme kandırma, manipüle etme şeklinde gidiyor. gitti alkolik karıyı kandırıp intihar etmesini sağladı mesela. sam için böyle bir şey yapması da saçma geldi bana. birine alkolü bıraktırmak için diğerini öldürmek. işin aslı grup içinde tutamayacaklarını hallettiriyor ama çok saçma yöntemlerle.

.kirişleri kesen kimdi acaba? junior malına yaptırmıştır kesin onu da ya adam öldü gitti, barbie zenci kızı öptü. arkadan julia görür dedim ama o kadar saçmalamadılar allahtan.

--- spoiler ---