29 Mart 2015

helix s02e11:

Plan B

--- spoiler ---

.işleri güzel karıştırdılar ama bir iki yere takıldım. peter'ın bu değişimine zaten takıldıydım. iyice abarttılar adam katil olmayı bırak psikopat da oldu. bağırsak söküp, göz oymaya falan başladı. abisini öldürmeyi falan da kabul etti. bunun için kyle'ı serbest bıraktı falan filan oldu. sözün özü bu peter ne ara bu kadar sapıttı, neden bu kadar sapıttı orasını tam yapamadılar bence.

.plan b diyorlar, herkesi tüm canlıları öldürecek bir gaz yapmışlar ama evin hava girişini bantlayınca insanlar kurtuluyor. olmuş mu şimdi bu? böyle mi virüs salgını önlenir? neden iki tane de füze atmadılar mesela? bunu da hiç anlamadım. saçma geldi bana.

.bunlar haricinde önceki cenin sokma ile ölümsüz yapma planının kandırmaca olduğunu öğrendik. allahtan öyle bir saçmalığa devam etmediler. bir açıklama yapınca iyi oluyor da işte her konuda böyle açıklama gelir mi? hepsi kandırmaca meselesi olabilir mi onu bilmiyorum? salak kız ölümsüzü baba diye gazlarda dans ederken ağzı burnu yamuldu, komik oldu.

.bizim asker kişisini de öldürmüşler. düştüğünde ölmüş ama diğer keltoş ölmemiş haliyle. ölümsüz gibi bir şey oldu herhalde o ama notre dame'ın kamburu misali oldu. cemaati tekrar kurma murma işlerinde rol alır gibi görünüyor.

.kök dediler, ana dediler ama adamlar gazla onu da öldürmüşler. artık dünya nüfusunu öldürmekten başka çareleri kalmamış. demek virüsü böyle yaymışlar, olaylar bu şekilde ilerlemiş. iyi güzel ama üçüncü sezonu düşünmemişler mi acaba? herkesler ölüyor nerdeyse, olacak iş değil.

.sarah en karlı çıkanlardan biri oldu, bebeğini ne yaptı bilmiyorum ama onun istediği oldu. şimdi geriye bir tek peter'ın hepsini öldürme sorunu kaldı.

.alan'ı ipten alan sevgili çocukcağız idi. gidip tedaviyi kyle üzerinde denedi. ne ara tedaviyi buldu? ne ara işe yaradı onu da bilmiyorum ama otuz yıl sonrasının hikayesinde bu virüsün çaresi yoktu. belki sadece ölmsüzler açısından bir çaresi yoktur. öyle de çevirebilirler ama şu an kyle iyileştiyse işler farklılaşır biraz.

--- spoiler ---