27 Mart 2015

arrow s03e17:

Suicidal Tendencies

--- spoiler ---

.ciddi saçmalıyorlar, ne diyeyim bilmiyorum artık. kaç bölüm düşman olarak takıldıkları şu tek gözlü eleman. deadshot mıdır nedir? kahraman olarak öldü. adamın geçmişine gittik biraz, o kadar olay arasında sırf kahraman olarak öldürmek için geçmişinden kareler gösterdiler. yemedik tabi, tamam özünde kötü olmayabilir ama önceki muhabbetleri ne çabuk unuttunuz?

.diggle ile karısının göreve çıkması, görevin sonunda çocuklarını düşünmeleri de pek olmadı. diggle arrow'dan ayrılıyorum dedikten sonra karısı asıl ben bırakıyorum dedi iyi güzel de şimdi biri ölse problem değil mi? ikisi de ayrılsın madem öyleyse...

.neyse esas olay sevgili ghul abimizin arrow'un namını lekeleme muhabbeti idi. o da çok anlamsız geliyor bana, neymiş şehir buna sırtını dönerse başa geçmeyi kabul edermişmiş. yahu yapa yapa bu planı mı yaptın kos koca ra's al ghul (yazması bile dert neyse artık)...

.yetmiyor gibi felicity'i arada bırakıp zengin oğlan ile arrow karşılaşması yaptırdılar. ikisi de güven azarı çekti kızcağıza sona da kozlarını alanda paylaştılar. komik oldu, adam ironman gibi geldi, dakkasında yamulttu falan derken giyside bir açık gördü oraya oku sapladı ve yendi göya, ülen o kadar giysi yaptın da bir okla mı yenildin yani? insan bu kadarına korunaklı yapamaz mı?

.şaka yapıyorlar gibiydi, hele sahneler falan da hiç olmamış. bu atom mudur nedir? yeni kahraman olarak getireceklerse daha çok uğraşmaları gerekiyor. felicity ile normal adam gibi takılacak gibi gösterdiler ama ne bileyim ne yaptıkları belli değil. oliver zaten hem şehri kurtarıp hem de seninle olamam geyiğini yine yaptı. yanında çalıştırırken problem değil ama aşk olursa olmaz. neyse böyle de saçma bir aşk hikayesine döndürdüler ya tebrik ediyorum.

--- spoiler ---