26 Ocak 2015

the vampire diaries s06e11:

Woke Up with a Monster

--- spoiler ---

.şimdi be mal adam kanser olayına böyle dalacaksan insan biraz temellendirmez mi? niye kanserli hasta öldü? elli defa dedim, ölümden döndürüyor. ağız burun dağılmış dalak ciğer kopmuş kazazedeleri iyileştiriyor ama kanseri iyileştiremiyor mu?

.ne diyecekler hücresel düzeyde bozulma cart curt mu? hele hele ilkin iyileşmesi sonra tekrar pörtlemesi tam bir saçmalık oldu. iyice saçmaladılar, hani işe yaramasa hücreler çok bozulmuş, düzelmiyor işte kader falan da düzelip bozulma nedir?

.ilkin iyileştiriyor sonra hücreler tekrar bozulmaya devam mı ediyor? e kardeşim o zaman vampir kanı ile beslersin olur biter. dert ettiğin şeye bak? neyse deli ediyorlar beni, böyle bir hikayeyi altı sezon nasıl götürdüler insan hayret ede ede izliyor hehe.

.anasına kan içirdiği ve diğer tarafta kanser hastası zencinin kan kustuğu sahnelerdeki şarkı pek güzeldi sanki, not aldım ya bir ara bakmak lazım. bu diziden de şarkı seçersem utanır mıyım bilmiyorum ama arada güzel şarkılar çalıyorlardı.

.büyü gücü emip de bu kadar uzun tutamadıydı. hadi çok yoğun büyü gücüydü falan derken kalıcı yaparlarsa o da saçma olacak. geçmesini bekleriz derken arkada yatan da bu elemandı galiba. neden bir yere kapatmadılar onu da anlamadım ya neyse olayların gelişine çok da bir şey olmadan meseleyi paketlemiş oldular.

.alaric'in hatunu büyüye başladı, alıştırmalar falan fişmandan sonra gizlenme büyüsü ile elena'nın yanına vardılar. kurtaralım falan filan derken yine ellerine yüzlerine bulaştırıyorlardı ki alaric ve jeremy geldi dağıttı ortalığı ve konu kapandı.

.enzo'nun muhabbet de çok saçma geliyor bana. neymiş stefandan intikam alacakmış şuymuş buymuş. sırrını öğrenecekmiş falan filan, açıkladı mı açıklamadı mı? ben bir şey anlamadım bu kısımdan, çok da mühim gelmiyor. olaylara katılsın diye yandan hikaye uydurmuş gibiler.

--- spoiler ---