4 Ocak 2015

constantine s01e06:

Rage of Caliban

--- spoiler ---

.git gide kötüye gidiyor. neymiş efendim yaşayan birinin ruhu intikamcı ruh olmuş. bak sen şu enteresanlığa, şeytan gibi bir şey gösterdiler daha sonra intikamcı ruha çevirdiler. seri katilmiş de kötü anası babasının yaptıklarını cezalandırıyormuş da falan filan.

.sonunda da ismini söyleyerek sarıldı ve ruh çıktı. pek fazla bir yabancı dil duyamadık, bir mayaca büyü yaptı o kadar. her telden büyü var tipte, tek özelliği de bu demek. ne özelliğim var benim diyor kendisi de haklı olarak.

.meleğin gelişler artık tamamen geyik gibi, iki hoşbeş edip yolluyorlar. ulan tamam müdahil olun demiyorum da bu kadar muhabbetin ardından rehberlik et, bir şey olsun ama değil mi? 

.kahin kızımız da olmayınca cidden zor çekildi, yardımcımız iyi yine yamuldu falan ama pek de atraksiyonda değildi. doğruluk kılıncı ile bir şeyler geveledi, çok anlayamadım o kısmı.

.baba rolünde eureka'dan tanıdık bir yüz gördük. kimseler ölmeden çocuğu kurtarmış oldu ama bu tip ölür dediydim. fazla güçlü görünüyor diye öldürmediler herhalde. çocuğu güçlü olsun diye sert yetiştiren babalardan.

.annesi ilk inanmadı ama sonra inandı gitti constantine'den yardım falan istedi. gözaltında tutuyorlardı abimizi de çişini mişini yapıyordu. çok kasıntı hareketleri yahu, bir kahvaltısı kasıntı, bir halleri kasıntı. adamı kasıp da oynatalım demişler herhalde. bir yerde de kendi kendine yavşak yavşak gülüyordu. sinir oldum buna da...

--- spoiler ---