9 Aralık 2014

Akame ga Kill! s01e23:

Kōtei o Kiru

--- spoiler ---

.tatsumi'yi öldürebileceklerini düşünmediydim. garanti öldü mü bilmiyorum ama kahraman gibi öldü eleman. bir numaralı imparatorluk silahını nasıl halletti? güçleri arasında uçurum vardı. iyidi güzeldi de imkansızdı da, bunun yerine bu silahla kapışmayı bir kaç bölüme yaysalar, başka tipler bulsalar falan daha iyi olurdu sanki.

.öldüre öldüre eleman kalmadı piyasada, olay da tatsumi'ye kalmış bulundu. tabi bu olay öncesinde şişko başbakanı öldürmelerini bekledim. koca göbek devamlı konuşuyor, alttan mesaj çakıyor ama yine de neden müsaade ettiler bu kadar? akame keser diye bekledim ama yeltenemedi bile.

.tamam silah koruyordu ilk teşebbüs işe yaramadı ama daha sonra için bu pek söylenemez. adam veledin kafayın asıl yıkadıysa kendi ülkesini talan etti, güzel laflar ettiler. laf ile hiç bir şeyin değişmemesi de gerçekçi oldu.

.kanatlı elemanın neden bunlara karşı savaştığını da pek çözemedim. şiddet yöntemini ya da isyan yönetmini tasvip etmiyorsa bile kendi de buna başvuruyor işte. hem içerden dönüştürme nedir lan? kanatlı paralel gibi bir şey.

.esdeath'i niye hiç kullanmadılar onu da anlamadım. başka bir yerde görevde falan desek bile bundan önemli görev mi olurdu? üstelik boş boş ortalıklarda dolanıyordu da... hepsi birlikte yenemezler diye düşünmüşler herhalde. bir de esdeath ile akame karşılaşması için olabilir.

--- spoiler ---