3 Kasım 2014

forever s01e05:

The Pugilist Break

--- spoiler ---

.dizinin pek tatlı bir havası var yahu, gereksiz bir yan konu bile keyifle izleniyor. bu yüzden de başarılı bir dizi bu amma velakin altyazıları ciddi sıkıntılı. yılan hikayesine dönmüş bundan önceki altyazı. biri birinin altyazısını mı çalmış neymiş? mevcut diziyi çeviren sevgili çevirmenin de çok işi varmış. zaten şu altyazı kaç günde çıktı ben sayamadım. her gün kontrol ediyordum bir ara sonra bıraktım artık çıksın izlerim diye, neyse ki başka biri el attı diğerlerini çevirmiş. indirip günlük izlerim artık.

.neyse bölümcağızımız tatlıydı da pek bir şey yoktu. iyilik timsali eski keş zenci abimizi öldüren zengin mütahhit hikayesi idi. sonunda zengine yine pek bir şey olmadı ama rüşvet suçundan içeri aldılar. geçmişteki zenginlerin yine kazanması meselesine de gönderme yaptılar. başka da bir şey olmadı.

.devamlı olaylar üzerine birlikte çalışıyorlar. abimiz dedektif gibi takılıyor her seferinde. hatta bu sefer sorguya bile direkt müdahil oldu. tam sorgu değilse bile işte öyle bir şeyler. ne bileyim adli tıp uzmanı yerine dedektiflik rozeti de verseler, rahatça yapsa bu işleri daha iyi gibi. nasıl olsa o kadar ömür var abide.

.esas hatun ile topluca akşam yemeği ile bölüm sona erdi. abe ile henry birbirinizi nerden tanıyorsunuz sorusuna pek heyecanlı tepki verdi. babasının arkadaşı şeklinde bir hikaye uydurmuşlar ya eh işte idare eder. tabi antika mağazası güzel fikir, adamın kanı antika zaten.

.henry'i çok öldürdük demişler ki bu bölümde de ölmedi. hani çocuğu kurtarayım derken yine atıldı, o ara vurulur falan diye bekledim ama vurulmadı. her bölüm ölse de sıkılmazdım aslında ama böyle de mümkün tabi, bokunu çıkarmayalım demişler.

.dedektiflik işleri açısından pek ters köşe de oldu denemez, önceki bölüme göre bu yönüyle de farklı bir çizgide takılalım demişler. polisiye bir çok dizide devamlı var o yüzden bayıyor insanı ama abiler ortaya karışık bir şeyler yapmaya çalışıyor hissiyatı ediniyorum.

.torbacıdan alışveriş yapıp eroin izini takip etme ve fare yakalama meselelerine şeflerinin yorumu iyidi bu arada. tabi hepsi henry'nin garipliğine alışmış gibi ses etmiyor. bu kadar olay çözdükten sonra öyle oluyor herhalde yoksa normalde ne çıkıyorsun sahaya ulan demeleri lazım.

--- spoiler ---