16 Kasım 2014

american horror story s04e06:

Bullseye

--- spoiler ---

.izlerken sıkıldım, pek bir şey de olmadı. bu sezon dalgalı gidiyor. en garip olay nam-ı diğer rasıl ecingtın abimizin olayı olacak gibi görünüyor ki bu da yeterli değil. şımarık velet, sevilmek isteyen kadın böyle şeylerle sezon mu geçer? palyaçoyu erken öldürdüler, en azından kesmeli biçmeli gerginlikler ve çılgınlıklar oluyordu. yerine henüz bir şey koymadılar. dram da fazla geldi bana, gereksiz de geldi.

.şımarık velet palyaço yerine geçecek ama o kadar kabiliyetli değil. en son jimmy ile karşılaştı, belinde bıçak var ve ölüm getiren olarak kendisini kabul etti. jimmy iki dakikada haklar bu veledi diyorum ama bakalım ne olacak.

.ikizler meselesi komik oluyor artık, ulan ayrılma operasyonu bebeklerde yapılıyor, yetişkin nasıl ayrılacak? her şey ortak bedende, ha biri kesin ölecekse ki bebekler bile ölmüş, kafasını kessinler kurtulsun. bunalttılar artık bunların saçma sapan dramıyla. neymiş iki kafalı insana empati yapacağız. yok artık daha neler.

.elsa'nın olayı da çok saçma geldi. sevilmek istiyorum diyor ama yemediği halt kalmıyor. şimdi kötürüm olarak eleman aşk adamıymış. sevdiği başkası olmasına rağmen elsa'nın çakıcısı tarzındaymış. bunu da yeni öğreniyoruz. son seferinde parfüm kokusu alınca elsa çıldırdı, döner tahta üzerinde adama bıçak numarası yaparken kazara yaralanmış gibi oldu. bu nedir şimdi? güven meselesinde niye öne çıktı? elsa'ya güvenmediği belliydi. ben olmayım derken bunu kastetti iyi güzel de yine saçma geldi bana.

.bölümün tek enteresan kısmı falcı kızımızın cüce kadını fanusa koyma meselesiydi. kelebek gibi diyor taklit ediyor akılsız. yani masumiyet ve güven hisleri ile korumuş oldu kendini, çığlık atsa belki basacak suyu hayalindeki gibi ama kadının aklına gelmeyince öldüremedi. bu sefer de işler jimmy'nin teslim edilmesi meselesine kaldı. bir de yok efendim birlikte kaçalım öpücüğü verdikten sonra beni sevdin sevmedin muhabbeti dönecek yine buralarda. bir güzel olay yapmak için elli aşk hikayesi gerekiyor resmen.

.ikinci sezonun hatrına umutluyuz hala ama üçüncü sezon öyle geçti saçma sapan, bu sezonda güzel bir iş olmuyor. sezon sonu bizleri üzerse, yapacağımızı biliriz hehe.

--- spoiler ---