11 Ekim 2014

the legend of korra s04e02:

Korra Alone

--- spoiler ---

.sakat kaldıktan sonra korra'nın yaşadıklarını anlatan bir bölüm oldu. zar zor iyileşmiş kızcağız ama tam iyileşememiş. travma sonrası stres bozukluğu olmuş bence, devamki zaheer'i görmeler. üstüne avatar halinin kötücül ruh gibi peşini bırakmaması falan cidden fena zorlanmış.

.tam da iyi olmamış ondan dolayı böyle takılıyormuş bir bakıma. dövüş sahnesi kendini dövüşlere vurmuş gibi görünse de sadece avatar halini takip ettiği bir sahneymiş. naga ardından minik köpeği takip ederek bataklığa gitti. minik köpek yardım edelim mi diyen ruhçuk imiş. orada avatar hali tekrar ağzını burnunu kırdı ama toph ile karşılaşarak olay tamam oldu.

.şimdi iyileşmesine sevgili sert mizaçlı üstün toprak bükücümüz mü yardım edecek? kendisi buralarda ne yapıyor? yaşlandıkça iyice delirmiş gibi geldi bana ya bakalım hakkında malumat verecekler mi? daha önce s01e09 ve s03e06'da karlışmışız kendileriyle.

.katara olsun toph olsun aang'den esintiler olsun insanı güzel hissettiriyor. mücadeleci karakterler hep bunlar ve korra'nın tam ihtiyacı olan şey. tüm sezonu iyileşmesine mi ayıracaklar onu bilmiyorum çünkü henüz daha kötü karakter yok hiç piyasada. dünyayı kurtarmayacak da kendini mi kurtaracak bu sezon? bekleyip göreceğiz artık.

.avatara dön gari naga seni özledi diyorum buradan. sorunları büyük tamam da naga'yı da yanında götürebilirdi diyorum. hani gizlenebilir miydi öyle? kendi başının çaresine zor bakıyor naga'ya nasıl bakacaktı falan da diyebiliriz ama olsun.

--- spoiler ---