31 Ekim 2014

Agents of S.H.I.E.L.D. s02e06:

A Fractured House

--- spoiler ---

.ward kaçtı, kelepçeler elemanı tutacak sanıyorlar. kaçsın diye bir nakil düzenlemiş gibiler. pek beğenmedim bu yüzden. abisi meselesinde de kim gerçek kötü onu da anlayamadım. ward'a gerçek kötü muamelesi yapıyorlar uzun süredir ama ters köşe için buna kasıyor olabilirler de, yalan muhabbetlerini bu yüzden sevmiyorum. her şey yalan olabilirse izlemek boşa oluyor.

.birleşmiş milletlere saldırı ile başladı bölüm, sonra shield üzerine çevrildi oklar. insan zaten baskın yapınca kurumunun ismini haykırdığı vakit ulan bunların amacı başka mı demeli. kendi ajanları bile birleşmiş milletlerde adam harcayabileceğini düşüünüyorsa biz shield'ı pek bir yanlış biliyoruz herhalde.

.neyse orta kısımalar yine bıdı bıdıya gömüldü, belçikalı bir tipin büyük babası hydra imiş de onları satmış da ajanları kandırmışlar falan bir şeyler öldü altı tane ajan öldü. a.c. senatör ward ile anlaşma yaptı. olaylar böylece tamamlanmış oldu. artık amerikan askerleri ile kapışmayacaklar herhalde.

.fitz meselesi ve simmons meselesi de can sıkıcı bir hale geldi. simmons fitz'in durumunu kötü etkiliyormuş ondan gitmiş. aşkına karşılık vermemiş mi? ondan mı beyni iyice kötü oluyor elemanın? anlamadım bir şey o kısımdan ama tekrar gidecekse işimiz var.

.bobbi'yi sahada gördük, hep de görürüz diye umuyorum. eski eşi ayrılacak mı? öyle bir muhabbet geçti ama bakalım ne olacak. ondan bile pek bir şey anlamadım. hani çevirmenler yüzünden mi diyeceğim ama diziyle ilgilidir. salak salak konuşmalar yapılıyor, basit bir meseleyi karıştırıyorlar.

.bu bobbi'yi nerden gözüm ısırıyor diyordum. supernatural'de sam'in sevgilisiymiş. gençlik yılları daha mı dolgunmuş şimdi kilo mu vermiş ne olmuş? özel aratmasam aklıma gelmezdi. bir iki yerde de görmüşüz ama tam olarak buradan hatırlıyordum sanırım.

.bölüm sonunda çizikleri vücuduna dövdüren bir tip çıktı. a.c.'nin durumu hakkında da bir şey yapılmadı bu bölüm. kazıma olaylarına falan hiç girmedik ama kaç tane öyle insan var kim bilir. artık nereye geleceklerse göreceğiz. sky'ın babası ve bu çizik mevzusu yine de ümit vaad ediyor.

--- spoiler ---