6 Eylül 2014

h+ the digital series s01e01:

Driving Under

isimi imdb'de sadece h+ olarak geçiyor. dizideki ismini esas aldım. standart getirsinler bu işe sinirlendirmesinler beni. web dizisi olarak youtube'da yayınlanmış sanki. altyazı dosyasında linkleri bile var ama 1080p'sine denk gelince kayıtsız kalamadım indirdim. 6dklık bölümlerin 3 saatlik film şekli de varmış ama tek tek izleyeyim dedim. 3 saat dikkati vermek daha zor bir hadise, hazır bölmüşler güzel güzel izleyelim ama 6 dakika da cidden çok kısa yahu (6 dakika meselesini genel sanmıştım da bölümlerin dakikaları farklı farklı, en uzun hali 6 dakika civarı imiş).

gelecek dünyası ve kıyamet senaryosu şeklinde bir dizi imiş kendisi. tam olarak ne çıkacak merakla bekliyoruz. ilk 6 dakikada görüntüler falan gayet iyi idi. düşünceleri de bir harika, olayı da güzel tasarlamışlarsa pek güzel bir dizi olur diyerek ümitle başlıyorum.

--- spoiler ---

.ilk genel açıklamalar ile başladık, insan bedenini değiştirmeye transhümanizm diyorlarmış ve tabi bunun da karşıtları varmış. medya görüntüleri ile hızlıca özet aldık. destekleyenler karşılar falan derken olayı hafiften anlar gibi olduk. mutlak bir arıza çıkacak işte belli hehe. arada outlander hatununu gördüm sanki ama emin değilim, görüntüden çok sesinden tanıdım.

.ardından akacak olayımıza geçtik, bir zenci çift otoparkta yer arıyor. beyinlerindeki bilgisayarlar ile takılıyorlar. abimiz araba kullanırken "opacity" değerini düşürerek maç izleyebiliyormuş. kafalara bilgisayar, internet bağlantısı ve "her şey" aslında süper fikir. devamlı onlinesınız ve dünya böyle daha güzel hehe. gerçek de neymiş?

.arabalarından çıktıkları vakit insanların sapır sapır döküldüklerini görüyorlar. belli ki kafa gitmiş hepsinde. bir koşturmaca hengame. kapalı alan derken bir araba kazası ve tepelerine düşen uçak. tabi uçağı bize göstersinler diye beklemiyoruz ama güzel hissettirdiler.

--- spoiler ---