11 Ağustos 2014

sword art online s02e06:

Kōya no kettō

--- spoiler ---

.asunaya ayıp ediyorlar bir kere. kirito sinon ile yakınlaşmalarda. fena değildi tepkiler, kurşundan kaçmamalar, aydınlanma hissiyatı yaratıyor ama ne bileyim asuna var arkadaş. o kadar kurtar kızı sonra başka kızlara mı takıl?

.ölüm silahı denen tip sword art online'daki bir güruhun üyesiymiş. ben tek kişi sanıyordum ama bunlar çeteymiş ve 2-3'ünü kirito halletmiş. o oyunda ölenler komaya giriyor ya da ölüyorlardı. bu durumda nasıl öldürdüklerimden mi diye düşündü onu anlamadım. bir de daha önce de dedim, tipini değiştiriyor da adını niye aynı kullanıyor? nasıl iştir bu?

.ölüm silahı'mız seni de öldüreceğim dedi kirito'ya, bu muydu yani tüm olay? kendisi çözecek falan da gizli saklı çözseydi. üstüne yok efendim oyunu oynamalıyız yoksa ne anlamı kalır meselelerin yok efendim kurşunları tahmin ettin falan filan derken blüm bitti.

.eski oyundan kesitler görünce de bu oyunun ne kadar yavan olduğunu tekrar anlamış bulunduk.

--- spoiler ---