24 Haziran 2014

true blood s07e01:

Jesus Gonna Be Here

--- spoiler ---

.altıncı sezon saçma finalinden sonra kaldıkları yerden devam ettiler, unutmuşum bile saçmalıklarını hatırlamak için tekrar okudum. hepatit v meselesinden devam edecekler demek bu sezon, hiç sevmedim bu hikayeyi ve böyle izliyorum ama ilk bölümü izlerken de sıkıldım. üstelik kaçırıldı, kovalandı, güven verdi, güvenmedi falan muhabbetleri ile de şimdiden baydılar.

.bir de düşünceleri okuma meselesi ve bill'in geçmişi görmesi meselesini ilk sezonlarda bol bol yapıyorlardı. kendilerini tekrar ediyor gibiler, neden böyle bir şeye ihtiyaç duydular, şimdi ne gerek vardı onu da hiç anlamadım.

.olayı dünya çapına götürmeleri tek enteresan kısmı oldu, eric'in yavrularından sarışın hatun fas'ta rus ruleti oynuyor idi. eric'i bulmak için oralara gitmiş yani eric ölmemiş gibi bir intiba bıraktılar ama geldiği son noktada duruma o da inanamadı. bakalım eric gelirse yine bir derece diyorum.

.diğer türlü insan vampir ortaklaşması ve dünyanın çivisinin çıkması olayı cidden kötü olacak. hele bir de vampirlere güvenmeyen tipler falan göstermeye başladılar. onlarlarla devamlı uğraşırlarsa uğraş dur.

.tara'nın öldüğüne sevindim ama tekrar izledim bittikten sonra ölüm anı görünmüyor. dövüşü de kazanıyor gibiyken karmaşada tekrar anasına döndürüyorlar ve tara öldü diye gösteriyorlar. hani ölmese yine oralarda olurdu ama ne bileyim kaçırılmıştır falandır filandır öyle bir şeyler saçmalayacaklar sanki. ölse iyi olur ama...

--- spoiler ---