22 Haziran 2014

Defiance s02e01:

The Opposite of Hallelujah

--- spoiler ---

.olayları genişletip konuyu da değiştirecek gibiler. dünya cumhuriyetinin olaylara el atması iyi olmuş gibi bu bakımdan. irisa olayının kötücül olması da fena olmayacak gibi, bütün sezon bunu çözmeye çalışırlar ise pek güzel olur ama ilk sezon gibi tekil olayları çözmeye giderlerse o iş yine sıkıcı olur. yine puanı kadar kötü değil ama iyi bir dizi de değil diyorum.

.datak mapusanelere düşmüş, bir el arıyor hehe. nasıl bir kafa ise yiyecek ekmek bulamadan azıyor insan demek. hapishane koşulları da fenaymış. devamlı bunları göstermezler herhalde. bir an önce kurtulur. yokluğunda bizim kadın işleri yürütecek gibi.

.belediye başkanımız kız kardeşinin işine bakıyor hale gelmiş ama şimdi dünya cumhuriyetinin atadığı başkanın yardımcısı olacak, bu elemana biraz uyuz oldum ama rita'ya (karakterinin ismini unuttum şimdi) fena yanık durumdaymış. kız kardeşine ne olduydu unuttum onu da. bir sene ara, dizilere çok yeminle.

.defiance'i geri alma muhabbetine girerlerse de herkesler eski yerine falan muhabbeti olursa o da hoş olmaz. konu ortada şu an daha iyi bir ikinci sezon bekliyorum.

--- spoiler ---