21 Nisan 2014

Orphan Black s02e01:

Nature Under Constraint and Vexed

--- spoiler ---

.helena ölmemiş, nasıl ölmemiş? başta özet geçiyorlar da daha kapsamlı bir özet olmalı bu sezondan sonra. bir de oturup bunu mu hatırlayacağız yani? tamam genel hatları özetlediler ama mesela anlaşmada ne vardı? hatırlamıyorum. dna'larının patentleri gibi bir şeydi sanki.

.işlerin başındaki kadın orjinal olan mıydı? o da belli olmadı, olduysa da ben hatırlamıyorum. japonlarla falan anlaşma yapıyor. işleri pek büyükmüş. dünya çapındalar imiş, vatikanda bile varlarmış falan filan.

.vatikan vurgusu ve kökten dinci helena adamları meselesi diyince, işler oraya gidecek gibi görünüyor. bir tane de yapışık saçlı bir tip var. sarah için kafede geldi de beceremedi yakalamayı falan. onu da görecek gibiyiz devamlı.

.bizim zenci polis abimize tüm meseleyi anlatacak sarah, o da olaylara derinden bağlanmış olacak böylece. tabi nesini çözecekler ben onu hala anlamıyorum. sadece kızı kurtarma meselesi ile çok kötü olacak bu sezon.

.hala bir sürü soru vardı cevaplanmamış, hepsi öyle duruyor. duracak gibi de görünüyor yapacak bir şey yok.

--- spoiler ---